Doğalgaz Dergisi 213. Sayı (Mart-Nisan 2019)
Doğalgaz / Mart - Nisan 2019 17 dogalgaz.com.tr Bosch Termoteknik Konumunu Güçlendirmeye Devam Ediyor İ ngiliz BRG Building Solutions fir- ması tarafından 2017 yılında Avrupa Isıtıcı Pazarı’na ilişkin olarak yayım- lanan rapora göre, Bosch Termoteknik, yoğuşmalı kombi kategorisinde Bosch markasıyla pazarda liderliğini 5 sene üst üste elinde bulunduruyor. Bosch 2017 yılı genelinde sektörde birinci olurken, yoğuşmalı kombide son kul- lanıcılar tarafından en çok tercih edilen kombi oldu. 2018 yılında 8.000.000’nuncu kom- biyi üreten, 25 yıldır kendi ürünlerini tasarlayan ve katma değeri yüksek ürünleriyle Türkiye ihracat dengesine katkı sağlayan Bosch Termoteknik; ihra- cat başarısını 2018 yılında da devam ettirdi ve 2018 yılını “İklimlendirme Sanayi İhracat Sektör Lideri” olarak kapattı. Bosch Termoteknik Pazarlama Direktörü Ali Aktaş ihracat şampiyon- luğu ile ilgili, “Bosch Grubu’nun önemli ihracat üslerinden Bosch Termoteknik Türkiye olarak, Türkiye İhracatçılar Meclisi (TİM) tarafından “2017 İklim- lendirme Sanayi İhra- catı Birincisi” ödülüne layık görüldük. Bununla birlikte; 2018 yılında İklimlendirme Sanayi İhracatçılar Birliği (İSİB) tarafından iklimlendirme sektöründe en çok ihra- cat yapan ve en çok kombi su ısıtıcısı ihra- catı yapan firma olarak “İklimlendirme Sektö- ründe En Çok İhracat Yapan Firma” ve “En Çok Kombi ve Su Isıtıcısı İhracatı Yapan Firma” dalında 2 ayrı ödül aldık. Bosch Termoteknik, üstün teknolojisi ve ürün portföyüne kattığı yeni ürünlerle dünya pazarındaki konumunu her geçen yıl güçlendiriyor ve geniş bir coğrafyada yarattığı başa- rısıyla takdir görmek bizi de sevindiriyor” dedi. Bosch Termotek- nik’in Ar-Ge Merkezi, inovasyona yaptığı yatırımlarla ön plana çıkıyor ve üst üste 4. kez sektörünün en başarılı Ar-Ge Merkezi seçilerek önemli ve sürdürülebilir bir başarıya imza atıyor. Ali Aktaş Ar-Ge’ye ver- dikleri önemi, “Ar-Ge’nin tüketici ihtiyaçlarını kar- şılayan çözümler sun- masını göz önüne alarak üretimimizi sürdürüyoruz. Gelişime her zaman değer veren bir şirket olarak ana hedefimiz “Yaşam için teknoloji” sloganımızla tüketicinin konforunu des- tekleyen, beklentilerini karşılayan ve fark yaratan ürünler sunmak” şeklinde belirtiyor. n Buderus, Uzmanlar Portalını İş Ortakları Toplantısı’nda Tanıttı B uderus, tüm iş ortaklarının daha verimli çalışmasına katkıda bulunmak için tek bir şifre ile tüm platformlara erişim sağlayan uzmanlar portalını Şubat ayında canlıya alarak, yıllık iş ortak- ları toplantısında lansmanını yaptı. Bu portal sayesinde iş ortakları; sadakat programı Buderus Star Club, showroom yönetimi platformu Showroom Dizayn, referans proje platformu, çevrimiçi eğitim sunduğu e-akademi, cihaz alım ve fatura takibi sağlayan Anahtar Sistem gibi tüm çevrimiçi portallarının yanı sıra web siteleri ve sosyal medya hesaplarına aynı platform üzerinden erişim sağ- layabilecekler. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=