Doğalgaz Dergisi 213. Sayı (Mart-Nisan 2019)
18 Doğalgaz / Mart - Nisan 2019 dogalgaz.com.tr HABERLER DemirDöküm 2019’a “İddialı” Başladı D emirDöküm’ün yetkili satıcıları için geleneksel olarak düzen- lediği “Liderler Zirvesi” bu yıl Kıbrıs’ta gerçekleşti. Türkiye genelinde 200 iş ortağının katılımı ile gerçekle- şen organizasyonda DemirDöküm’ün 2018 iş sonuçları ile 2019 yılı stratejileri paylaşıldı. 2018’i rekorlarla tamamla- yan DemirDöküm’ün Liderler Zirve- si’ne DemirDöküm CEO’su Alper Avdel, DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna, DemirDöküm Satış Direk- törü Ufuk Atan ve DemirDöküm Pazar- lama Direktörü Bilge Kıran konuşmacı olarak katıldı. Dönüşüm yılı olarak ilan ettikleri 2018’de toplam ciroda yüzde 46 büyüdüklerini belirten DemirDöküm CEO’su Alper Avdel; “2019 yılında iddia- mızı artırıyoruz. Ürün, hizmet ve iş ortak- larımız için hazırladığımız projelerle 2019’a hızlı bir başlangıç yaptık. Mevcut ürünlerimizin yanı sıra yeni ürünlerimiz ile Türkiye’de ve dünyada fark yarataca- ğız” dedi. Avdel; “2018, ErP yönetmeliği ile birlikte sektörümüzün de dönüşüm yılı oldu. DemirDöküm’ün ısıtma tara- fındaki iddiası katlanarak arttı. Demir- Döküm olarak ErP sürecini lider bitirdik. Kombi, panel radyatör, şofben ve termo- sifondaki pazar liderliğimizi sürdürdük. Hedeflerimizi ikiye katladığımız 2018’de toplam ciroda yüzde 46 büyüdük ve 100 milyon dolarlık ihracat hedefimizi aştık. Ar-Ge başta olmak üzere fabrika, üretim, marka ve dijital dönüşüm çalışmaları için toplam 40 milyon TL’lik yatırım gerçek- leştirdik” dedi. n Vaillant Türkiye’den Kombi Avcıları Kampanyası V aillant yeni sosyal medya kam- panyası Kombi Avcıları ile müş- terilerine satış sonrasında da destek veriyor, yaşadıkları sorunları çöz- meyi ve kafalarındaki soru işaretlerine cevap bulmayı hedefliyor. Bu kapsamda müşterilerinin bek- lentilerini öğrenip onlara en kusursuz hizmeti verebilmek adına GfK ile yaptığı Kombi Kullanıcısı Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Yolculuğu anket sonuç- larını baz alan Vaillant, ısıtma soğutma kullanıcılarını ürün ve markadan bek- lentilerine göre 4 gruba ayırdı. Kombi Avcıları ile her bir grubun beklentile- rine ve önem verdikleri noktalara deği- nen Vaillant bu yeni iletişim kanalı ile Mart-Nisan ayları boyunca müşterilerine “Nelere önem verdiğini biliyoruz. Aradı- ğın her şey Vaillant’ta var” diyor. Müşterilerine “Kombininmucidi. com” adresindeki “Kombi Avcıları” baş- lığı altında bulunan 4 ayrı özel katego- ride eğlenceli animasyon ve videolar ile ulaşan Vaillant, videolarda 4 araştırma grubunun da beklentilerini dile geti- rip bunların karşılığı olarak Vaillant’ın onlara neler sunduğunu anlatıyor. Sitede ve sosyal medyada yer alan kısa testi çözen kullanıcılar hangi profile yakın olduklarını da bu testin sonucuna göre öğrenebiliyorlar. Test sonucundan çıkan ya da seçmiş olduğu grubun videosu ile karşılanan müşteriye ısıtma, tasarruf gibi sıkça sorulan soruların yanıtlarına, kullanım tavsiyelerine, Vaillant ürünleri hakkında genel bilgilere ulaşabilecek. Kampanya kapsamında ayrıca müşteri- lere ücretsiz keşif olanağı da sunuluyor. Vaillant müşterileri, ayrıca hazırlanan Blog sayfasında da tüm yıl boyunca tasarruf tüyoları, teknik bilgiler, tavsi- yeler ve Vaillant’tan haberlere ulaşabi- lecek. Müşteriler gerek web sayfasın- dan, gerek ‘kombininmucidi’ adresinden gerekse kampanya için hazırlanan web sayfasından çok kısa bir formu doldura- rak ücretsiz keşif olanağından da fayda- lanabilecek. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=