Doğalgaz Dergisi 213. Sayı (Mart-Nisan 2019)
24 Doğalgaz / Mart - Nisan 2019 dogalgaz.com.tr HABERLER İzmir Doğalgaz’dan Başarılı Tatbikat İzmir Doğalgaz Sertifikalı Firmalarla Bir Araya Geldi İzmir Doğalgaz’dan Mobil Abone Merkezi İ zmir Doğalgaz Acil Müdahale ekip- leri, “Bölgesel Düzey 2019 Masa Başı ve Saha Tatbikatında” yer aldı. İşletme Müdürlüğü bünyesinde bulu- nan Acil Müdahale Ekipleri tatbikat süresince belirlenen senaryoyu eksiksiz olarak başarıyla tamamladı. İzmir Afet Müdahale Planı (TAMP- İzmir) kapsamında 1. Grup Destek İlleri ile masa başı ve saha katılımlarıyla 26-27-28 Şubat tarihlerinde, “İzmir İ zmir Doğalgaz düzenlediği top- lantıda, yeni başlatacağı iç tesisat uygulamalarıyla ilgili olarak yetkili iç tesisat firmalarına bilgi verdi. 2018 yılının da değerlendirildiği toplantıda teknik gelişmeler ve mevzuat değişik- likleriyle ilgili son bilgiler de aktarıldı. Makine Mühendisleri Odası’nda gerçekleştirilen toplantıya yaklaşık 200 firma katıldı. Çok sayıda firma yetki- lisi ve mühendisin katıldığı toplantı iki bölüm halinde gerçekleştirildi. Birinci bölümünde; 2018 yılının değerlendiril- mesi, eksikliklerin tespiti ve çözümleri, müşteri memnuniyetini artırma yol- ları, karşılaşılan sorunlara yönelik acil çözüm yöntemleri, firmalar arasındaki mesleki dayanışmanın artırılması gibi konular masaya yatırıldı. İ zmir Doğalgaz, İzmirlilere verdiği hizmete yeni bir halka daha ekledi. Devreye alınan 2 adet mobil abone merkezi aracıyla abonelik hizmeti İzmirliler’in ayağına kadar götürüle- cek. İzmir Doğalgaz Genel Müdürü Ahmet Yetik, 2019 yılının önemli pro- jelerinden birini devreye aldıklarını belirterek, “Önceliğimiz her zaman müşteri memnuniyeti. Vatandaşları- mızın memnuniyetini artıracak, veri- len hizmeti kolaylaştıracak teknolojik yatırımlara öncelik veriyoruz” dedi. Mobil abone merkezi uygulaması- nın vatandaşlara büyük kolaylık sağ- layacağını belirten Genel Müdür Yetik, “Geçtiğimiz sene devreye aldığımız mobil abone bilgilendirme sistemi- nin sonuçları oldukça sevindiriciydi. Uygulama ile abonelerimizi, abonelik işlemi başladığı andan itibaren tüm süreçlerle ilgili bilgilendirmeye baş- ladık. Yeni uygulamamızda öncelikli hedefimiz yaşlı ve engelli vatan- daşlarımız. Ayrıca iş ya da günlük yaşam içerisinde zaman bulamayan vatandaşlarımıza abonelik işlemlerini hemen sokaklarında, ev ya da iş yer- lerine çok yakın bir mesafede yapma imkânı sunuyoruz. Hafta içi her gün İzmir’in çeşitli bölgelerinde hizmet veren araçlarımız gelen taleplere ve ihtiyaca göre hafta sonları da vatan- daşlarımızın hizmetine sunabilecek durumdayız” dedi. n İnteraktif bir ortamda gerçekleşti- rilen toplantıda sorunlar tespit edile- rek bunları çözümü konusunda somut öneriler üretildi. Toplantının ikinci bölü- münde ise karşılaşılan teknik sorunlar, mevcut teknik şartnamelerdeki uygu- lamalar, abonelik işlemleri, mevzuat- taki yeni uygulamalar hakkında bilgi aktarıldı. n genelinde etkili şiddetli yağış ve fırtına tatbikat senaryosu” gereğince “Böl- gesel Düzey 2019 Masa Başı ve Saha Tatbikatı” gerçekleştirildi. Tatbikat şiddetli yağış ve fırtına duyurusuyla başlatılarak, İzmir AFAD Afet ve Acil Durum Arama ve Kurtarma Birlik Müdürlüğü Tatbikat alanı ile İnci- raltı Kent Ormanı ve Engelliler Tabiat Parkı Tatbikat alanı olmak üzere iki farklı alanda icra edildi. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=