Doğalgaz Dergisi 214. Sayı (Mayıs-Haziran 2019)
HABERLER 14 Doğalgaz / Mayıs - Haziran 2019 dogalgaz.com.tr Alarko Carrier, Sektör Profesyonelleriyle Buluştu Social Media Awards’tan Bosch Termoteknoloji’ye Ödül B osch Termoteknoloji 2018 yılın- daki Facebook, Instagram ve Twitter hesaplarındaki aktivitele- rinden dolayı iklimlendirme sektöründe Social Media Awards altın ödülünü kazandı ve sektör birincisi oldu. Social Media Awards’ta markaların perfor- mansı, tarafsız ve verilere dayalı olarak hazırlanan SocialBrands sosyal medya endeksi sonuçlarına göre değerlendi- riliyor. Markaların kendi hesaplarından gerçekleştirdikleri aktiviteler; etkileşim, içerik çeşitliliği, video içerikleri, yarış- malar, müşteri yorumlarına dönüş gibi birçok farklı kriterle aylık olarak değer- lendiriliyor ve yılsonunda sektörel bazda en başarılı markalar seçiliyor. Yenilikçi bakış açısıyla Bosch Ter- moteknoloji yıl boyunca aktif olarak kullandığı ve çeşitli içeriklerle beslediği Facebook, Instagram, Twitter ve You- Tube hesaplarından 20 milyon kullanı- cıya erişim sağladı. SocialBrands sıra- lamasına göre sektöründe lider olan Bosch Termoteknoloji, bu başarısını aynı zamanda sektör dışına da taşıyarak Top 100 listesine de girmeyi başardı. Bosch Termoteknik Türkiye, Orta Doğu ve Kafkasya Pazarlama Direktörü Ali Aktaş sosyal medyada yakaladıkları başarı ile ilgili “Sosyal medya bizim için son yıllarda müşteriye ulaşmak için kul- landığımız en etkin yöntemlerden biri oldu. Geleneksel pazarlama yöntemleri ile tamamına erişemediğimiz müşteri- lerimize farklı içeriklerle ulaşırken, aynı zamanda çift taraflı etkileşim imkânı da yakaladık. Müşterilerimizin yorumlarını 7/24 gözlemleyebildiğimiz ve çözümle- yebildiğimiz sosyal medya platformları bizi müşterilerimize daha da yakınlaş- tırdı” dedi. Buderus da Social Media Awards’tan Ödül Aldı Buderus Türkiye sosyal medya hesaplarından gerçekleştirdikleri akti- viteler; etkileşim, içerik çeşitliliği, video içerikleri, yarışmalar, müşteri yorumla- rına dönüş gibi birçok kriter ile Social Media Awards’tan iklimlendirme sektö- ründe gümüş ödülü aldı. Buderus Türkiye uzman bakış açı- şıyla yıl boyunca aktif olarak kullandığı ve çeşitli içeriklerle beslediği Facebook, Instagram, Twitter ve YouTube hesapla- rından 20 milyon kullanıcıya erişim sağ- ladı. Kasım 2018 itibari ile daha geniş kitlelere ve yeni müşterilere ulaşmak üzere sosyal medyada kanaat liderleri (İnfluencer) işbirliktelikleriyle, “Uzman- lar Yanıtlıyor” konsepti sunan Buderus Türkiye; alanında uzman isimlerle akti- viteler düzenledi. n A larko Carrier, ısıtma ve soğutma alanındaki 65 yıllık bilgi biriki- mini ve teknik uzmanlığını, sektör profesyonelleriyle paylaşmaya devam ediyor. Bu amaçla Türk Tesisat Mühendisleri Derneği Bursa Temsilciliği tarafından düzenlenen seminere katıla- rak bir sunum yaptı. Alarko Carrier İş Geliştirme Müdürü Oğuz Aydoğdu ve İş Geliştirme Mühendisi Semih Temel tarafından yapılan sunumun ilk bölü- münde, klima santrali dizaynında ve seçiminde dikkat edilmesi gereken konular, sertifikalı hijyenik klima santral odaklı olarak anlatıldı. Seminerin ikinci bölümündeyse “Carrier Hourly Analy- sis Programı (H.A.P)” ile örnek sistem- lerin karşılaştırılmasının yapılabildiği “wizards” özelliği hakkında bilgi verildi. Semineri, mekanik proje tasarım firma- larının kurucu ve temsilcilerinin yanı sıra, tesisat sektöründe faaliyet göste- ren taahhüt firmaları temsilcileri ve Piri Reis Üniversitesi ile Balıkesir Üniversi- tesi’nden Makina Mühendisliği Bölümü öğretim üyeleri izledi. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=