Doğalgaz Dergisi 214. Sayı (Mayıs-Haziran 2019)
HABERLER 16 Doğalgaz / Mayıs - Haziran 2019 dogalgaz.com.tr DemirDöküm, DEKTA Uygulamasını Kullanıma Sundu DemirDöküm “Dijital Pazarlama Eğitimleri” Düzenledi D ijital dönüşüm çalışmalarıyla iş ortaklarının hayatını kolaylaş- tırmaya devam eden DemirDö- küm, merkezi sistem satışlarını dijital dünyaya taşıdı. DemirDöküm Kazan Tekliflendirme Aracı (DEKTA) ile mer- kezi sistem projelerinin ürün, fiyatlan- dırma ve teklif süreci 10 tuşlamayla oluşturulabilecek. Kapasite ihtiyacı, projeye göre cihaz seçimi, saatlik sıcak su ihtiyacı, boyler seçimi, kontrol akse- suarlarının belirlenmesi, bina yüksekliği, baca tipi ile genleşme tankı seçiminin ardından proje isminin girildiği DEKTA, DemirDöküm iş ortaklarına saniyeler içinde tüm ihtiyaçlarını içeren teklif D emirDöküm, yetkili satıcıları ve satış noktaları için Ankara ve İzmir bölge müdürlüklerinde “Dijital Pazarlama Eğitimleri” düzen- ledi. İş ortaklarından gelen bildirimler ve güncel uygulamalar incelenerek en etkin sonuçlara ulaşılması için kurgu- lanan eğitimlerde DemirDöküm ürün ve hizmetlerinin dijital dünyada nasıl öne çıkarılabileceği aktarıldı. Türkiye’de tüketicilerin çevrimiçi alışveriş yakla- şımlarıyla internet kullanımı alışkan- lıklarına yönelik bilgilerin paylaşıldığı eğitimde, internet reklamcılığı, doğru reklam kullanımı, mecraların doğru ve etkin kullanımı da yöntemleriyle gös- terildi. İki yıl önce başlayan dijital pazar- lama eğitimlerini sektöründen bağım- sız, standart şablonların dışında kurgu- landığını belirten DemirDöküm Yöne- tim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna; “Son 10 yılda yaşanan dijital dönüşüm sonu- cunda tüketiciler artık satın alma yolcu- luğunun yüzde 70’ini dijitalde başlatı- yor. Böyle bir ortamda nihai tüketici ile dosyasını oluşturuyor. DEKTA, kullanı- cısına teklifin yanı sıra montaj esnasında dışarıdan temin edeceği sistem aksesuar ürünlerini de içeriyor. Satış ve montaj sürecinde ihtiyaç duyulacak tüm içerik- önemli temas noktalarından biri olan iş ortaklarımızın potansiyel müşterilerini doğru yer ve zamanda doğru araçlarla karşılaması, ihtiyaçlarına yanıt verebil- mesi kritik önem taşıyor” dedi. leri otomatik olarak hazırlayan DEKTA, teknik özellikler, pazarlama argümanları ve seçilen sisteme göre montajın daha kolay yapılabilmesi için devre şemasını da iş ortaklarına sunuyor. n Perakende ticaretin yıllık büyüme- sinin yüzde 3 seviyesindeyken, küresel e-ticaretin yıllık büyümesinin yüzde 15’in üzerinde gerçekleştiğine dikkat çeken Erdem Ertuna; “İş dünyasındaki rekabet sadece Ar-Ge, inovasyon ve ürün özelliklerinde değil, dijital dün- yada da artıyor. Elektronik ticaretin gelişimi de bunu doğruluyor. 2019’un ilk 2 aylık rakamları da e-ticaret hacmi- nin yüzde 20’nin üzerinde büyüdüğüne işaret ediyor. Tüm dünyada olduğu gibi Türkiye’de de pazar dijitale kayıyor. Dijital reklam pastasının yüzde 20’lere geldiği günümüzde, reklam harcama- larının dörtte birinin sosyal medyada gerçekleştiği belirtiliyor.” “Tüketiciler dijital dünyada hem marka ve ürünlerle ilgili detaylı bilgi alabiliyor hem de ürünleri kıyaslama şansı buluyor. Bu denli benimsenen bir dünyaya DemirDöküm olarak uzak kalamazdık. 10 yıla yakın süredir ken- dimizi bu dünyaya hazırlıyor, her yıl bu alandaki yatırımlarımızı artırıyoruz” açıklamasını yaptı. n DemirDöküm Yönetim Kurulu Üyesi Erdem Ertuna
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=