Doğalgaz Dergisi 215. Sayı (Temmuz-Ağustos 2019)
HABERLER 14 Doğalgaz / Temmuz - Ağustos 2019 dogalgaz.com.tr Baymak CEO’su Ender Çolak, Sahanın Sesini Dinledi Buderus’tan Eski Kombileri Geleceğe Kazandıran Kampanya İ stanbul’da 1 Temmuz tarihinde başlatılan Buderus geri dönüşüm kampanyası kapsamında eski kom- biler marka ve model gözetmeksizin kullanıcılardan teslim alınıyor ve geri dönüşüme kazandırılıyor. Teslim alınan her kombi için Buderus sadakat kulübü üyesi bayiler, 220 TL değerinde hediye B aymak’ın her yıl gerçekleştirdiği “CEO ile Tesisatçı Buluşmaları” Ankara, Bursa ve İzmir’de ger- çekleşti. Tesisatçı bayilerin, sahadaki talep ve ihtiyaçlarının interaktif bir ortamda dinlenebilmesi amacıyla 20 kişilik özel gruplar halinde gerçekleşen toplantılar, önümüzdeki dönem Adana, Van, Diyarbakır, Gaziantep, Erzurum ve Trabzon’da devam edecek. Sektörde bir ilk olan toplantılarda bayilerle birebir görüşmelerde bulunan Ender Çolak, müşteri memnuniyeti, iş süreçlerinin iyileştirilmesi, klima pazarı, Baymak’ın gelecek hedefleri başta olmak üzere birçok konu hakkında önemli bilgilen- dirmelerde de bulundu. İklimlendirme sektöründe dört mevsim geniş ürün gamı ile her zaman liderliği hedeflediklerini söyleyen Çolak, açıklamalarına şu şekilde devam etti: “Bu yıl Baymak olarak 50. yılımızı kut- lamanın gururunu yaşadık. Bundan sonra hedefimiz müşteri memnuniye- tini her zamankinden daha fazla öne çıkaracak yeni projeler olacak. Bunun yanında her kategoride tüketicilerimi- zin ihtiyaçlarına uygun sunduğumuz enerji verimli ürünlerle de sektörde öncü olmaya devam edeceğiz. 2019 yılında ilk 6 ayı geride bıraktık. Sene başında koyduğumuz hedeflere adım adım yaklaşıyoruz. Klima pazarında ilk 6 ayda yüzde 30 oranında düşüş yaşandı ancak Baymak olarak daralan pazarda satışlarımızı adetsel bazda yüzde 12 arttırmayı başardık. Sizlerin de büyük payı olan bu başarılar yeni dönem hedeflerimiz için bizleri heye- canlandırıyor. Bu yıl Turquality Marka Destek Programı’na dahil olduk. Bu destekle, Baymak’ı kendi sektöründe dünya pazarında ilk 10 markadan biri haline getirme ve pazar payımızı art- tırma hedeflerimize bir adım daha yak- laştık. Tüm bunların yanında müşteri deneyimi konusundaki başarımızı da sürdürmeye devam edeceğiz. Baymak bugün sektörde bilinirliği en yüksek marka. Araştırmalarla kanıtlanmış bu konumun verdiği sorumlulukla müşteri memnuniyeti için daha çok çalışmalı- yız. Bunun için sadece satış sürecindeki başarı yeterli değil, aynı zamanda satış sonrasında da gerekli özveri ve ilginin devam etmesi gerekiyor. Bu süreçte bayilerimizin teknik servis ekiplerimizle bir arada hareket edebilmesi önem taşıyor. Bu ekip çalışmasının en yük- sek seviyede gerçekleşmesi için sürekli kendimizi geliştiriyoruz. Ayrıca ‘Müşteri Deneyimini En İyi Yöneten Markalar’ın yarıştığı A.L.F.A Awards’ta ‘Isıtma’ kategorisinde bu yıl ödülün de sahibi olduk. Bu başarımızda siz bayilerimizin de payı yadsınamaz. Emek ve özveriniz için hepinize teşekkür ediyorum.” Toplantılara katılan tesisatçılar, Baymak CEO’su Ender Çolak’ın kendi- leriyle bir araya gelmesinden duyduk- ları memnuniyeti dile getirdiler. Bayiler sektöre, bölgeye ve çalışma ilkelerine yönelik tespit, değerlendirme ve öne- rilerini paylaştılar. n puan kazanıyor. Geri dönüşüm kam- panyası sayesinde doğal kaynakların ve doğanın korunması hedefleniyor. Aynı zamanda teslim alınan eski kombilerin kontrol edilen yedek parçaları tekrar kullanılabiliyor ve ikinci el kombilerden kullanıcıların zarar görmesini engelli- yor. n
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=