Doğalgaz Dergisi 216. Sayı (Eylül-Ekim 2019)
Doğalgaz / Eylül - Ekim 2019 31 dogalgaz.com.tr Firma gündeminizdeki yeniliklerden, gelişmelerden ayrıntılı bir şekilde bahseder misiniz? Vaillant olarak bu sene Türkiye’deki 27’inci yılımızı dolduruyoruz. Kuruluşu- muzdan bu yana ürünlerimizdeki üstün mühendislik, teknoloji ve kalitenin yanı sıra sektördeki eşsiz yapılanmamız ile tüketici nezdinde fark yaratıyor, güçlü ve tecrübeli iş ortaklarımız ile yola devam ediyoruz. 2019 yılı Vaillant için oldukça hareketli başladı. Bu yıl da mar- kamıza yaptığımız yatırımlara devam ettik ve etmekteyiz. Vaillant olarak hem doğayı koruma anlayışımız hem de dijitalleşen dünyayla aynı doğrultuda ilerleme vizyonumuzla enerji verimlili- ğini en üst seviyeye çıkaran geniş ürün yelpazemizle müşterilerimizin ihtiyaç- larına en etkin şekilde yanıt veriyoruz. Yakaladığımız bu ivmenin konvansiyo- nel cihazların piyasadan kalkması ile önümüzdeki yıllarda daha da artacağını düşünüyoruz. Bu sene marka olarak sunduğumuz ürün çeşitliliğinin yanı sıra Vaillant’ı kolay erişilebilir ve daha hızlı ulaşıla- bilen, iletişim kurulabilen bir platform haline getirmek amacıyla, iş ortakları- mıza ve müşterilerimize sunduğumuz dijital çözümlere yatırım yapan bir marka olduk. Hem tüketicileri hem de ustaları kapsayan sadakat kulübümüz Vaillant Club sayesinde hedef kitlemiz ile sürekli temas halinde bulunuyor, aynı zamanda kendilerini ödüllendi- ren birçok fırsat sunuyoruz. Medline Acil Sağlık ile yaptığımız işbirliği çer- çevesinde belirlediğimiz konutlara, 1 yıl boyunca yararlanabilecekleri, acil durumlarda 7/24 geçerli ücretsiz ve sınırsız acil sağlık hizmeti üyeliği sağ- ladık. İş birliği kapsamında Vaillant Club üyelerinin yanı sıra birlikte ika- met ettikleri tüm bireyler, Medline’ın telefon ile tıbbi danışmanlık, doktorlu kara ambulansı ve medikal bilgi köp- rüsü hizmetleri başta olmak üzere birçok hizmetten ücretsiz faydalana- biliyor. Acil durum hizmetlerinin yanı sıra Vaillant Club üyeleri beklenmedik durum ve zamanlarda ortaya çıkan sağlık sorunları için Medline doktorla- rına günün her saati istedikleri soruları yönelterek telefon ile tıbbi danışmanlık hizmeti de alabiliyor. Vaillant kullanıcı- ları, Vaillant’ın web sitesinden Vaillant Club sekmesine giriş yaptıktan sonra hediye kataloğuna üyelik bilgilerini girip sağlık hizmeti talebinde buluna- rak bu ayrıcalıklardan yararlanabiliyor. Bu yıl ek olarak Satış Sonrası Hizmet- ler ekibimize 7/24 acil sağlık hizmeti olanaklarından yararlanma olanağı sunduk. Mart ayında sosyal medyada başlattığımız “Kombi Avcıları” kam- panyamız ile müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarını yakından takip etme fır- satı yakaladık. Müşterilerimize “Nelere önem verdiğini biliyoruz. Aradığın her şey Vaillant’ta var” diyoruz. Program ile müşterilerimize yönelik sayısız araş- tırma yapıyoruz. Bu kapsamda müşte- rilerimizin beklentilerini öğrenip onlara en kusursuz hizmeti verebilmek adına GfK ile yaptığımız “Kombi Kullanıcısı Müşteri Memnuniyeti ve Satın Alma Yolculuğu” anket sonuçlarını baz alarak ısıtma soğutma kullanıcılarını ürün ve “One Life Live It “ 1980’li yılların sonuna doğru duyduğum ve çokça içselleştirdiğim bir hayat görüşü olmuş- tur. Gençlerle bir araya geldiğim her fırsatta da kendilerine hayatın yaşamak için çok kısa, mutsuz geçirmek için çok uzun olduğunu telkin ederek, hayatla- rından mutsuz insanları uzaklaştırma- larını söylerim ve uğraş verdikleri her alanda, sahip olduklarına ve topluma olan sorumluluklarına karsı tutkulu olmaları gerekliliğini hatırlatırım. Kariyer hikâyeniz ve Vaillant Türkiye’deki geçmişiniz hakkında detaylı olarak bilgi alabilir miyiz? 1991 yılında Bilkent Üniversitesi İşletme Fakültesinden mezun olduk- tan sonra satış temsilcisi olarak hızlı tüketim ürünleri sektöründe çalışmaya başladım. 13 sene yurtiçi ve yurtdışında değişik görevlerde bulunduktan sonra sektör değişim kararı ile elektronik endüstrisine geçiş yaptım. Bu sek- törde 10 yılı aşkın bir süre Satış Direk- törlüğü yaptıktan sonra Satış ve Pazar- lama Direktörü olarak Vaillant Türkiye ailesine katıldım. 2015 yılında Vaillant için oyunu yeniden başlattık. 2016 yılında vites büyüterek ivmelendik. 2017 yılında ise tam yol ileri sloganı ile rekorlar kırdığımız bir yılı geride bırak- tık. İklimlendirme sektörü kendine has dinamikleri, yüksek büyüme potansiyeli ve son derece yoğun rekabeti içerisinde barındıran bir sektör olup, bilgi birikimi ve deneyimlerini bu sektöre aktarmak- tan mutluluk duyuyorum. “One Life Live It, 1980’li yılların sonuna doğru duyduğum ve çokça içselleştirdiğim bir hayat görüşü olmuştur”
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=