Doğalgaz Dergisi 216. Sayı (Eylül-Ekim 2019)

40 Doğalgaz / Eylül - Ekim 2019 dogalgaz.com.tr SÖYLEŞİ yeterlilik. Yani ilk konseptten tasarım, üretim ve pazarlamaya kadar Ferroli’nin ürünleri tamamen kendi bünyesinde üretilir. Böylesine kendi kendine yeten bir firmanın Türkiye’deki faaliyetlerini ve üretimini yönetmek bizi onurlan- dırıyor. Bestherm İklimlendirme ola- rak, uzun yıllara dayanan tecrübemizi Ferroli Group ile global bir konuma taşıyacağız. İtalyan tasarım gücünü, ileri teknoloji ile birleştiren ürünleriyle Ferroli’ye, Türk mühendislerimizin de pratik zekâsı ve yenilikçi yaklaşımıyla çok şey katacağını düşünüyoruz. Yara- tıcı Ar-Ge ekibimiz ve ürün geliştirme departmanlarımızın İtalyan meslek- taşlarıyla yapacağı güç birliği ile de önümüzdeki dönemde sektöre de ses getirecek yeniliklere imza atacağız. Türkiye pazarında Ferroli ürünleri ile ilgili ne gibi hedefleriniz var? Türkiye’de 81 ilin tamamına Ara- lık 2018 itibariyle doğalgaz ulaşmış durumda. Ülkemizde doğalgaz kullanan nüfus 50 milyona dayandı. Türkiye’nin dört bir yanında hızla yükselen inşaat- lar, doğalgazın hemen her ilde kullanılır hale gelmesi gibi etkenler nedeniyle ısıtma ve kombi sektörü de hızlı bir yük- selişe geçti. Doğalgazın diğer yakıtlara göre ucuz olmasının da etkisiyle, kombi pazarı 20 yılı aşkın süredir gelişerek devam ediyor. Türkiye’de yılda orta- lama 800 bin adet kombi satılıyor. Bu yıl gayrimenkul sektöründe yaşanan daralma ile birlikte kombi pazarı da bir miktar daraldı. Ancak yoğun rekabetin olduğu pazarda biz, en üst seviyede tasarruf sağlayan teknolojik ürünlerimiz ile ön plana çıkacağız. Ferroli işbirliği ile endüstriyel ürünler konusunda çalış- malarımız var. 2020 yılının ilk çeyre- ğinde piyasaya yeni ürünler sunacağız. Müşterilerimize, en iyi teknolojiyi, en iyi servisi ve en iyi ürünü sunmak için dünya standartlarında bir üretim tesisi oluşturduk. Bu tesisimizi sürekli geliş- tirmeye devam edeceğiz. Her sektörün dijitalleştiği dün- yada iklimlendirme sektörünün de dijitalleşmesi gerekiyor. Biz Bestherm iklimlendirme olarak sektörün ürün gamındaki çeşitlilik ve teknolojik geli- şiminin yanında pazarlama ve tüketici iletişiminde de ilkleri gerçekleştirme peşindeyiz. Pazarlama çalışmalarında dijital pazarlamaya ağırlık vereceğiz. Ferroli için Türkiye’de oldukça gelişmiş bir mobil uygulama hayata geçireceğiz. Tüketiciler mobil uygulamalarla servis talebini oluşturabilecek. Ferroli’nin müşteri ilkeleri doğrultusunda nihai tüketicilerimize çözüm sürecini 24 saat- ten 12 saatte indirecek sistemimizi kuru- yoruz. Bu sadece Türkiye koşullarında değil, Avrupa koşullarında da önemli bir adım. Isınma ve sıcak su sağlayan ürünlerimiz olması sebebiyle cihazlarda çözümleri 12 saate indirmek sektörde çok önemli bir adım. Bu, tüketicileri- mize konfor ve hızlı çözüm sağlayacak. Mevcut tüm platformlarda dijitalleşme ve yüzde 100 müşteri memnuniyeti sis- temi kuruyoruz. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=