Doğalgaz Dergisi 218. Sayı (Ocak-Şubat 2020)

Doğalgaz / Ocak-Şubat 2020 35 dogalgaz.com.tr Günümüzde internet sayfaları artık mar- kaların sadece katalog içerikli bilgilerinin yer almadığı, maksimummüşteri enteg- rasyonunun ve katılımının hedeflendiği, müşterilerin hem satın alma öncesi hem de sonrasında ihtiyaç duyabildiği bilgi, teknik destek ve hatta fonksiyonel yar- dım alabildiği mecralar olarak konum- lanıyor. Birçok sayfada anında destek hatları, maliyet hesaplama ve en doğru ürünü seçebilme veya kurulum/kullanım aşamasında yaşanan için eklentiler gibi ek hizmetler kullanılarak müşterilerin marka deneyimine yapılan katkının art- tırılması hedefleniyor. Biz de benzer bir çalışmayı daha önce Evomax Duvar Tipi Yoğuşmalı Kazan serimiz için Projematik adı altında gerçekleştirmiştik. Projema- tik bugün 500’den fazla proje uzmanı tarafından aktif olarak kullanılıyor ve teknik destek ihtiyacı bir yana, kur- duğumuz uygulamadan fiyat ve teklif oluşturabilme gibi özellikler proje teklif hazırlığında bayilerimize vazgeçilmez avantajlar sunuyor. 2020 yılında gerçek- leştirmek istediğimiz bir diğer hedefimiz ise yeni gelen Enerji Yönetmeliği (ErP) kapsamında LOGIC Premix Yoğuşmalı kombimizin daha fazla öne çıkmasını sağlamak. 2015 yılından bu yana ErP ile uyumlu ürünleri satışa sunan Termo Teknik, zaten bu alandaki vizyonerliğini kanıtlamış durumda. LOGIC kombinin verim değerlerinin kullanılabilecek oda termostatı gibi ek ekipmanlar ile nasıl arttırılabileceğine de dikkat çekerek Türk tüketicisini daha verimli bir ısınma için kombi aksesuarı kullanımına teşvik etmek istiyoruz.” “Teknik Uzmanları Dinliyoruz” “Panel radyatörler bugüne kadar örnek daireler de dahil olmak üzere verimliliklerini bile engelleyecek şekilde gizlenmeye çalışılan ve mimar- ların hoşlanmadığı ürünler grubunda idi. Ancak bu bakış açısını Silüet serisi ile değiştirme hedefi taşıyoruz. Yap- tığımız planda elbette Silüet serisinin tüketici beğenisine hitap etmesi dola- yısı ile tüketici odaklı bir ürün olduğunu söylememiz yanlış olmaz ancak eksik olur. Bugün Pazar verilerine baktığı- mızda özellikle ülkemizde hala önemli bir orana sahip olan yeni inşaat seg- mentinde kullanılan ısıtma ürünlerinin tüketicilerden çok mimarlar ve mekanik taahhüt uzmanları tarafından seçildiği aşikâr. Dolayısı ile biz de en başından beri bu ürünlerin tanıtılmasında sadece tüketicileri değil; satın alma mekaniz- ması içerisinde yer alan mimarlar, meka- nik taahhüt uzmanları gibi farklı hedef kitlelerini de göz önünde bulundurarak üretimimizden pazarlamamıza onların kriterleri ile hareket ediyor; pazarın gerçekten ihtiyaç duyduğu bir ürünü, ihtiyaç duyulan özelliklerde sunmak için yatırım yapıyoruz. 2020 yılında da hedef kitle ve özellik bazında bu bek- lentiler doğrultusunda ürünlerimizi veya pazarlama çalışmalarımızı geliştirmeye devam edeceğiz.” Verim Değerini Artıracak Önlemler Termo Teknik Türkiye Satış ve Pazar- lama Müdürü Salim Çetinkurşun, 2015 yılından bu yana ErP ile uyumlu ürün- lere satış ve servis desteği sunan Termo Teknik’in vizyonerliğini kanıtladığını belirterek, LOGIC’in gelişmiş özellikle- rinin tüketiciye daha fazla anlatılması ve verim değerlerini daha da artıracak önlemler hakkında tüketicinin bilgilendi- rilmesi için çaba sarf edileceğini söyledi. Türk tüketicisini daha verimli bir ısınma için oda termostatı gibi kombi aksesu- arlarına teşvik edeceklerini vurgulayan Çetinkurşun, verimlilik değerini artıran bakım, kullanım, yalıtım gibi konularda da bilgilendirme çalışmalarının devam edeceğini ifade etti. “25 Yıllık İş Ortaklarımız Var” “Termo Teknik olarak çok uzun soluklu iş ortaklıklarımızdan da anlaşı- lacağı üzere en önem verdiğimiz stan- dardı korumak ve iş ortakları ile güvene dayalı bir iletişim ile hareket etmek. Kali- teden ödün vermeyen, standartlaşmış ana felsefemizi uzun yıllardır, piyasa koşulları ne olursa olsun değiştirmedik ve bu felsefemizin daima arkasında dur- duk. Bugün bizim gibi 25 yıllık iş ortağı geçmişine sahip bir üretici firma bulmak Türkiye’nin değişken ekonomik koşul- larında çok zor. Biz bunu kurduğumuz güvene dayalı ilişkiler ile başarabiliyo- ruz.” “Yatırıma Devam” “2019 yılında Çorlu’daki fabrikamız üretim verimliliğine odaklandı. Kalite ve kapasite arttırma konusundaki çalış- malarımız bir yana, uzun vadede hem ihracat hem de iç piyasaya sunduğumuz ürün ve hizmet kalitesinin artmasında fabrikamızın daha verimli çalışmasının etkisi elbette çok büyük olacak. Daha çevreci bir fabrika için ise süreçlerimizde ve aldığımız malzemelerde sürekli iyileş- tirmeler yapıyoruz. Fabrikamızda hem iş güvenliği hem de çevre konusunda son 3 yılda inanılmaz bir aşama kay- dettik. Bu yenilenmede elbette iştiraki olduğumuz Stelrad Radiators Group (SRG)’nin standartlarını yukarıya taşı- masının etkisi çok büyük. 1936 yılın- dan bu yana çelik saç radyatör üretimi yapan Stelrad Radiators Group (SRG), Belçika’daki Ar-Ge merkezinde yaptığı sürekli iyileşme yatırımı ile sektörün dünya çapında öncülerinden. Yapılan Ar-Ge çalışmalarından tutun da dünya çapında üretim yapan ve ürün sağlayan bir grup olarak SRG’nin en önem verdiği konulardan biri kalite standardı. Biz de Termo Teknik olarak aynı gruba ve aynı standartlara ve hassasiyete sahip pren- sipler ile hareket ediyor; dünyanın tek çatı altında en büyük kapasiteli panel radyatör üreticisi olarak hizmet sundu- ğumuz tüm pazarlara ve müşterileri- mize bunu bir borç biliyoruz.” n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=