Doğalgaz Dergisi 219. Sayı (Mart-Nisan 2020)

dogalgaz.com.tr HABERLER 18 Doğalgaz / Mart-Nisan 2020 Fuar ve Etkinlikler Erteleniyor... K üresel bir salgın haline gelen yeni koronavirüs tehdidi yüzünden, enerji, tesisat, yapı sektörlerinin ulusal ve küresel fuarları, kongreleri bir bir erteleniyor. Ertelenen etkinliklerin yeni tarihleri: - WIN İstanbul 18-21 Haziran, - YAPI İstanbul 24-28 Ağustos, - MCE Mostra Convegno Expoconfort Milano 08-11 Eylül, - SOLAREX İstanbul 09-11 Temmuz, - IFAT Münih 07-11 Eylül, - TTMD Uluslararası Tesisat Teknolojileri Sempozyumu İstanbul 01-03 Haziran, - HANNOVER MESSE Hannover 13-17 Temmuz, - ICCI İstanbul 14-16 Ekim Fuar ve etkinliklerin güncellenen tarihlerini www. b2bmedya.com/etkinlikler-agenda/ adresimizden takip edebilirsiniz. n Daikin’in Yeni Kampanyası Hizmet Kalitesini Vurguluyor D erdinizi anlatacağınız bir görev- liye ulaşmak için saatlerce bek- lenilen çağrı merkezleri, bir türlü gelmeyen ya da randevularına asla sadık kalmayan servis elemanları tüketicilerin hayatını adeta bir kâbusa çeviriyor. Servis ve çağrı merkezlerin- deki işleyişi en az ürünlerinin kalitesi kadar önemseyen Daikin, bu alanda azami gayret gösteriyor. Tüketicilerin bu konudaki sorunlarını bilen Daikin, servis ve çağrı merkezlerinin yapılan- masını bu vizyona göre organize edi- yor. Bu alandaki yaklaşımını bir reklam filmiyle anlatmayı isteyen Daikin aynı zamanda tüketicilerinin ne kadar ayrı- Vaillant Türkiye, Büyümesini 2019 Yılında da Sürdürdü V aillant Türkiye’nin gelenekselle- şen “Aile Toplantısı” tüm yetkili satıcıların katılımıyla 5-10 Şubat tarihlerinde Bali’de düzenlendi. “Mar- kam Vaillant, Kafam Rahat” mottosuyla düzenlenen buluşmada Vaillant Türkiye yöneticileri ile yetkili satıcılar bir araya geldi. Buluşma kapsamında Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, Vaillant Türkiye Satış ve Pazarlama Direktörü Erol Kayaoğlu, Vaillant Tür- kiye Pazarlama Direktörü Hazım Bumin ve Vaillant Türkiye Satış Direktörü Fatih Aylı 2019 yılını değerlendirip markanın 2020 vizyonunu açıkladılar. Bali’nin pirinç tarlaları ile tapınakları gibi turistik yerleri görme imkanı da yakalayan yetkili satıcılar, rafting etkin- liğinde keyifli anlar yaşadı. Yeni yıla moralli bir başlangıç yapılması ve Vail- lant Türkiye’nin gelecek hedeflerinin paylaşılması amacıyla düzenlenen top- lantıya 200’e yakın yetkili satıcı katıldı. Toplantının açılışında konuşan Vaillant Group Türkiye CEO’su Alper Avdel, Vaillant’ın ERP dönüşümü ve yeni pro- jelerdeki başarısı, müşteri memnuniyeti odaklı, çevik organizasyonu sayesinde 2019 yılında daralan pazarda perfor- mansını koruyarak yüzde 10 büyüdü- ğünü söyledi. Vaillant Türkiye’nin, 2020 yılında da büyümeye devam edeceğini belirten Avdel, “Marka değerimizi artı- rıyor, müşteri memnuniyetine yatırım yapıyoruz. 2020 yılında kombide pazar payını artırmak, geleneksel iş kollarında olduğu gibi yeni iş kollarında da büyü- mek istiyoruz. Müşteri memnuniyeti alanında yaptığımız ölçümlerde yüzde 90’ın üzerinde olduğumuzu gördük. 2020’de hedefimiz müşteri memnuni- yeti, büyüme ve kazan-kazan senaryo- muzu artırarak devam ettirmek” dedi. n calıklı olduğunu vurgulamayı amaçlıyor. Serinin ilki olma özelliği taşıyan reklam filmi yoğun ve titiz bir çalışma ile ger- çekleştirildi. Sektörün deneyimli ismi Ercan Durmuş’un yönettiği film için 30 kişilik profesyonel bir ekip görev yaptı. Filmin temasına hizmet eden müziğinde ise Dilek Kavraal ve Erman Tazegül imzası var. İnternette ve TV kanallarında yayın- lanmak üzere 30 ve 50 saniyelik iki ver- siyon halinde hazırlanan film, 10 Mart 2020 tarihinden itibaren vizyonda. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=