Doğalgaz Dergisi 219. Sayı (Mart-Nisan 2020)
28 Doğalgaz / Mart-Nisan 2020 dogalgaz.com.tr TANITIM "İZMİR DOĞALGAZ KALİTELİ VE HIZLI HİZMET ANLAYIŞIYLA ÇALIŞMALARINI SÜRDÜRÜYOR" İzmir Doğalgaz, lisans alanı içinde doğalgazı yasal mevzuatlara uygun, güvenli bir altyapı ve müşteri memnuniyeti sağlayarak, kaliteli ve hızlı bir hizmet anlayışı ile sunmak için çalışmalarını başarıyla sürdürüyor. İzmir Doğalgaz İç Tesisat Müdürü Erdal Yıldırım; altyapı, müşteri memnuniyeti, çalışan güvenliği ve iç tesisat alanında yaptıkları çalışmaları aktarıyor… Nullifire Satış Müdürü Engin Buz İZMIR DOĞALGAZ İÇ TESISAT MÜDÜRÜ ERDAL YILDIRIM: “Müşteri Memnuniyeti Gelişim Noktalarımızdan Birisidir” “Müşteri memnuniyetini, şirketimi- zin kuruluşundan itibaren üzerinde has- sasiyetle durduğumuz, sürekli gelişim noktalarımızdan birisi olarak görüyoruz. Müşterilerimizin memnuniyet düzeyi, tüm birimlerimiz ve çalışanlarımızın bir- likte refleks verdiği, eksikliklerimizi tespit ederek giderdiğimiz önemli konu baş- lıklarımızdan birisidir. Müşteri memnu- niyetini daha yukarı seviyelere taşımak “840 bin 334 Abone Sayısına Ulaştık” “13 Temmuz 2006’da konutlarda kul- lanılmaya başlanan doğalgaz, günümüz itibariyle; Karşıyaka, Konak, Bornova, Bayraklı, Buca, Karabağlar, Gaziemir, Çiğli, Narlıdere, Balçova, Güzelbahçe, Aliağa, Torbalı, Kemalpaşa, Menemen, Tire, Menderes, Ödemiş, Kınık, Bayındır, Selçuk, Bergama, Seferihisar, Urla ve Foça olmak üzere 25 bölgede İzmirli- ler’in kullanımına sunuldu. Altyapı çalış- malarının başladığı 2005 Aralık ayından bugüne kadar toplam; 698 bin metre çelik hat, 3 milyon 877 bin metre polieti- len ana hat, 1 milyon 751 bin metre servis hattı döşenerek, 202 bin 798 adet ser- vis kutusu imalatı gerçekleştirdik. 2020 Mart ayı itibariyle 840 bin 334 adet (ABA) abone sayısına ulaştık. 26 adet ise RMS-A istasyonu, 203 adet bölge regülâtörü, 398 adet müşteri istasyonu inşa edilerek işletmeye alındı. 2020 yılında da planlanan yatırımlar kapsa- mında da doğalgaz altyapı çalışmaları- mız devam edecek”. “İç Tesisat Firmalarını Takibe Aldık” “Lisans alanımızda 200’ü aşkın üzere, bu yıl içerisinde çalışanlarımızın katıldığı bir çalıştay gerçekleştirerek çıkan sonuçlar üzerinden aksiyon plan- ları oluşturduk. Bununla birlikte çeşitli kaynaklardan gelen talep ve şikâyetler belirli bir sitem içerisinde birimlerimiz tarafından değerlendirilerek, üretilen çözümler müşterilerimize iletilir. Ayrıca şirketimiz, her yıl düzenli olarak müşteri memnuniyeti ve kişisel gelişim üzerine tüm çalışanlarımıza yönelik önemli eği- tim programları düzenlemektedir”. “İç ve Dış Eğitim…” “Entegre Yönetim Sistemi kapsa- mında eğitimlerimizi iç ve dış eğitim ola- rak iki ana kategoride gerçekleştiriyoruz. İç eğitimler -özellikle teknik alanda- iç tesisat kontrol, gaz açma kapama, sayaç takma sökme, iş güvenliği, gazlı ortam- larda müdahale teknikleri, teknik emni- yet gibi işletme konuları ile altyapı ve boru hattı imalatı gibi başlıkları kapsıyor. Dış eğitimler ise EPDK (Enerji Piyasası Düzenleme Kurumu) ile ilgili bakanlıkla- rın talep etmiş olduğu eğitimlerle, kuru- luşumuzun hizmet kalitesini arttırmaya yönelik olarak belirlenen kişisel gelişim eğitimleridir”.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=