Doğalgaz Dergisi 220. Sayı (Mayıs-Haziran 2020)

Doğalgaz / Mayıs-Haziran 2020 17 dogalgaz.com.tr Alarko, 66 Yıllık Bilgi Birikimini Sektörün Hizmetine Sunuyor A larko Carrier, 66 yıllık bilgi biri- kimini “Alarko Carrier On-line Eğitim Platformu-ACademi" ile bu alanda eğitim alan öğrenciler ve sektör profesyonellerinin hizmetine açtı. Yapılan geliştirmeler sonucunda katılımcılar, ACademi platformunda yer alan 200'ün üzerinde eğitim programı ve bunlara ait sınavlara ücretsiz ula- şabiliyor. Platforma, masaüstü/diz üstü bilgi- sayarlardan, tablet ya da cep telefonla- rından, dünyanın herhangi bir yerinden on-line (çevrimiçi) olarak bağlanmak ve dersleri takip etmek mümkün. Ders- leri aldıktan sonra sınava katılanlardan başarılı olanlar bir sonraki derse geçer- ken, sınıf bitimlerinde başarı sertifikası, program sonunda ise diploma almaya hak kazanıyorlar. Alarko Carrier Eğitim ve Dokü- mantasyon Müdürü Fikret Köksal, Alarko’nun, kurulduğu 1954 yılından bu yana benimsediği “üretimde ve hizmette kalite” ilkesinin hayata geçi- rilmesinin iyi eğitim almış insan kay- nağına bağlı olduğunun bilincinde ola- rak eğitime ve bilginin paylaşılmasına büyük önem verdiğini belirterek bu nedenle sektöründe “bir okul” olarak nitelendirildiğini söyledi. Köksal söz- lerini şöyle sürdürdü: “Sektörde ilkleri başaran Alarko, günümüzde halen kul- lanılan pek çok teknik dokümanı yayına hazırlamış, detaylı ürün broşürlerinin basım ve dağıtımına öncülük etmiştir. Alanında önemli görevlerde bulunmuş pek çok mühendisin yolu yıllar içinde Alarko ile kesişmiştir. Eğitim konusunda benzer anlayışa sahip Carrier ile 1998 yılında yaptığımız ortaklık, Alarko’nun “okul olma” misyonunu daha da güçlen- dirmiştir. 2009 yılında uzaktan eğitim amacıyla hayata geçirdiğimiz Alarko Carrier On-line Eğitim Platformu-ACa- demi platformundan her yıl yaklaşık 1.500'ün üzerinde Alarko Carrier çalı- şanı, yetkili servisi ve satıcısı faydalanı- yor. Biz de sektörümüzle ilgili olan her- kesi, bilginin bu engin dünyasını bizimle paylaşmaya, kendilerini geliştirmeye ve benzerlerinizden farklılaşmaya davet ediyoruz.” n DemirDöküm Görüntülü Keşif Hizmetine Başladı D emirDöküm, müşterilerinin hayatını kolaylaştırmaya devam ediyor. Ürünleriyle Türkiye'ye ve dünyanın 50 ülkesine ısı konforu sunan DemirDöküm; kombisini değiş- tirmek veya yeni bir yoğuşmalı kombi almak isteyen müşterileri için ücretsiz danışmanlık hizmetini görüntülü olarak verecek. Sosyal izolasyon sürecinde müş- terilerinin ve iş ortaklarının hayatını kolaylaştırmak için kombi keşfine video hizmeti ekleyen DemirDöküm, sağlık çekincelerini de ortadan kaldırıyor. Demirdokum .com.tr internet sitesi üze- rinden hayata geçirilen ücretsiz danış- manlık hizmeti ile tüketiciler bilgisa- yarları ya da akılı telefonları aracılığıyla kombi keşfi için talep oluşturabilecek. DemirDöküm yetkili satıcıları, 24 saat içerisinde gelen taleplere yanıt verip, video konferans üzerinden evin büyük- lüğü, konumu, yalıtımı doğrultusunda danışmanlık hizmeti vererek en geç 48 saat içinde müşteri talebi ve mekâna uygun seçimleri sunacak. DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, "Koronavirüs vakasının ilk görüldüğü günden itibaren çalışma koşullarımızı hızlıca değiştirip güven- lik önlemlerimizi üst seviyeye çıkar- dık. Servis çalışanlarımız sahada yeni cihaz devreye alım ve arıza işlemlerinde kesintisiz hizmete maske, gözlük, eldi- ven ve özel tulumlarla devam ediyor. İki yıldır sunduğumuz ücretsiz keşif hizmetimizde bayilerimiz tüketicile- rimizin evine giderek 48 saat içinde detaylı bir rapor hazırlayıp doğru kombi seçimi konusunda yönlendir- mede bulunuyordu. Salgın sürecinde aldığımız önlemlere ek olarak bu yeni hizmetimizle tüketicilerde sağlık açı- sından oluşan çekincelerin bir adım daha önüne geçmiş olacağız. Video üzerinden keşif sürecini daha da hız- landıracağız ve talepleri karşılayacağız. Tüketicilerimizin yapması gereken tek şey internet sitemiz üzerinden keşif formunu doldurmak” dedi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=