Doğalgaz Dergisi 221. Sayı (Temmuz-Ağustos 2020)

dogalgaz.com.tr 22 Doğalgaz / Temmuz-Ağustos 2020 HABERLER Tüpraş’a TSE COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi T ürk Standartları Enstitüsü (TSE) tarafından belirlenen enfeksiyon önleme ve kontrol prosedürlerini eksiksiz bir şekilde yerine getiren Tüpraş İzmit Rafinerisi, gerçekleştirilen dene- timleri başarıyla geçerek “TSE COVID- 19 Güvenli Üretim Belgesi" almaya hak kazandı. Sürecin en başından itibaren tüm rafinelerinde ve idari ofislerinde çalışanlarını ve paydaşlarını koruyan pek çok önlemi hızla hayata geçiren Tüpraş’ın, İzmir, Kırıkkale ve Batman rafinerilerinde belgelendirme süreci devam ediyor. Tüpraş İzmit Rafineri- si’nde, TSE COVID-19 Güvenli Üretim Belgesi prosedürleri çerçevesinde alınan tüm önlemler, TSE denetçileri tarafından titiz inceleme sürecine tabi tutuldu. İzmit Rafinerisi’nin üretim alanları, personel servislerinin kont- rolü, pandemi eğitimleri, atık yönetimi, ofislerin uygunluğu, hijyen teçhizatları, yemekhane, dinlenme alanı, tuvaletlerin sterilizasyonu, hizmet tedarikçilerinin kontrolleri gibi birçok farklı alandaki uygulamalar ayrıntılı olarak denetlendi. Yapılan değerlendirme sonucunda İzmit Rafinerisi COVID-19 Güvenli Üretim Bel- gesi’ni almaya hak kazandı. Devam eden çalışmalar kapsa- mında, her hafta video konferans yön- temiyle toplanan Tüpraş Kriz Masası, rafineri ve iştiraklerdeki gelişmeleri değerlendiriyor ve gerekli aksiyonla- rın kusursuz şekilde hayata geçirilmesi konusunda kararlar alıyor. n DemirDöküm Tüm Hizmetlerini Tek Tıkla Erişilebilir Hale Getirdi D emirDöküm, müşterilerinin hayatını dijital hizmetlerle kolaylaştırmaya devam ediyor. DemirDöküm, Covid-19 pandemisin- deki sosyal izolasyon sürecinde müş- terilerinin hayatını kolaylaştırmak ve tüm ihtiyaçlarını karşılamak için hayata geçirdiği Whatsapp Hattı uygulaması- nın içeriğini genişletti. DemirDökümmüşterileri artık diler- lerse DemirDöküm Müşteri İletişim Mer- kezi numarası olan 0850 222 1 833 ile tek tuşla WhatsApp Hattı üzerinden de DemirDöküm’e 7 gün 24 saat ulaşabile- cekler. DemirDöküm WhatsApp Hattı; müşterilerine servis talebinden, yetkili satıcı bilgisine, arıza bildiriminden, keşif talebine ve daha birçok bilgiye saniye- ler içerisinde ulaşma imkanı sunuyor. demisiyle birlikte tüm paydaşlarımızın sağlık çekincelerini ortadan kaldırmaya odaklandık. Normalleşme koşullarını konuştuğumuz bugünlerde, bize layık görülen 'Mükemmel Müşteri Memnu- niyeti Ödülü'nü sürdürülebilir kılmak için hizmet altyapımızı geliştiriyoruz. Bu süreçte özellikle dijital dünyada hayata geçirdiğimiz uygulamalarımız çok beğenildi. Biz de bu uygulamayı hem kalıcı hale getirmek hem de içe- riği geliştirmek istedik. Müşterilerimiz WhatsApp Hattı’nı kullanarak çağrı merkezi üzerinden sunulan tüm hiz- metlerin aynısı alabilecekler. DemirDö- küm olarak birincil önceliğimiz şartlar ne olursa olsun müşterilerimize kesin- tisiz hizmet sunmaya devam etmek” dedi. n DemirDöküm’ün, sosyal izolasyon sürecinde müşterilerinin ve iş ortakla- rının hayatını kolaylaştırmak için birçok önemli uygulamayı hayata geçirdiğini hatırlatan DemirDöküm Pazarlama Direktörü Bilge Kıran, “Covid-19 pan-

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=