Doğalgaz Dergisi 223. Sayı (Kasım-Aralık 2020)

Doğalgaz / Kasım-Aralık 2020 19 dogalgaz.com.tr Bursagaz ve Kayserigaz’ın Logoları Yenilendi T ürkiye’nin en büyük doğrudan dış yatırımcısı SOCAR Türkiye’nin iştiraki olan doğal gaz dağıtım şirketleri Bursagaz ve Kayserigaz’ın logoları yenilendi. SOCAR, grup şirket- leri kapsamında başlattığı ‘Tek SOCAR, Tek Alev’ logo projesini ilk olarak Bur- sagaz ve Kayserigaz’da hayata geçirdi. Geçtiğimiz yıldan bu yana SOCAR Tür- kiye’nin çatısı altında faaliyet gösteren Bursagaz ve Kayserigaz’ın logoları, ope- rasyonel ve kültürel entegrasyon süre- cinin tamamlanması ile birlikte yeni- lenerek SOCAR alevi oldu. SOCAR’ın altyapısı ve yenilikçi uygulamaları ile entegre olan Bursagaz ve Kayserigaz, kalite ve standartlarını yükseltme hede- fiyle hizmetlerini sürdürüyor. TANAP’a Uluslararası “Yılın Projesi” Ödülü bir araya gelerek, güçlü bir sinerji ortaya çıkardı. Bu entegrasyonu en iyi şekilde gerçekleştirmek üzere SOCAR Türkiye Doğal Gaz İş Birimi’ni oluşturarak, ortak süreçlere ve kültüre sahip ‘Tek SOCAR’ anlayışını benimsedik. SOCAR Türkiye ve grup şirketle- rinde başlattığımız daha yalın, verimli ve yenilikçi süreç kapsamında, Bursa- gaz ve Kayserigaz aboneleri, bu güçlü yapının farkını, artan hizmet kalitesi ile bir süredir deneyimliyorlar. Bu güçlü dönüşümün ve birlikteliğin yeni logoda da hissedilmesi amacımız doğrultu- sunda, SOCAR’ın kaliteli ve yenilikçi hizmet anlayışını temsil eden SOCAR alevi, bundan sonra Bursa ve Kayseri'de de parlayacak.” n SOCAR Türkiye İletişim ve Kamu İlişkileri Başkanı Mikayil Yusifov konuyla ilgili şunları söyledi: “Geçtiğimiz yıl Bur- sagaz ve Kayserigaz'ı SOCAR Türkiye ailemize katarak, doğal gazın üretim, iletim, dağıtım ve ticaret zincirinin tüm halkalarını tamamlamıştık. SOCAR’ın Azerbaycan ve Gürcistan’da uzun yıllara dayanan doğal gaz dağıtım tecrübesi ile Bursagaz ve Kayserigaz'ın Türkiye’de sektöre yön veren bilgi ve birikimleri T rans Anadolu Doğal Gaz Boru Hattı (TANAP), proje yöne- timinde göstermiş olduğu üstün performans ile uluslara- rası başarılarına bir yenisini daha ekledi. TANAP, proje, program ve portföy yönetiminde dünyanın en büyük mesleki birliklerinden olan ABD merkezli Project Management Institute (PMI) tarafından “Yılın Pro- jesi” kategorisinde birinciliğe layık görüldü. PMI'nin Proje Yönetim Standartları’na bire bir cevap veren TANAP’ın süreci, güven- lik ve kaliteden ödün vermediği inşa dönemi sonunda eko- sistemler nez- dinde pozitif yönde yarattığı sosyal, ekono- mik ve kültürel değer kapsamında yılın projesi ödülünü almaya hak kazandı. Alanında 50 yılı aşkın bir süredir faaliyet gösteren bir kuruluş olan PMI, dünyada 2,9 milyon mes- lek profesyoneli için değer yarat- masının yanı sıra proje yönetimi süreçlerinde belirlediği standartları uygulayan, üstün organizasyonel sonuçlar elde eden ve toplum üze- rinde olumlu sonuçları olan projeleri ödüllendiriyor. n İGDAŞ’a Social Media Awards Turkey’den Bronz Ödül M arketing Türkiye - Boom- Sonar iş birliği ve Deloitte uzmanlığıyla Türkiye’nin en kapsamlı ve prestijli sosyal medya yarışmalarından biri olan SMAT2020’de, “Enerji Sektörü” kate- gorisinde Bronz Ödül’ün sahibi İGDAŞ oldu. Kazananlar 21 Ekim günü canlı yayında online olarak düzenlenen törenle ödüllerine kavuştu. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=