Doğalgaz Dergisi 223. Sayı (Kasım-Aralık 2020)

32 Doğalgaz / Kasım-Aralık 2020 SÖYLEŞİ Pandeminin gölgesinde geçen 2020 yılını dijital yatırımlarla, endüstri 4.0 altyapısına uygun hale getirdiği üretim süreçleriyle geçiren Çukurova Isı, 2021 yılının daha başarılı bir yıl olacağına inanıyor. “2021 yılı için dış pazarlardaki stratejimizi ve organizasyon yapımızı yeniden yapılandırıyoruz. İhracatımızın ciromuzdaki payını %30 seviyelerine çıkarmayı hedefliyoruz” diyen Çukurova Isı Pazarlama Müdürü Osman Ünlü, yaptıkları çalışmaları dergimize anlattı. “2020’YE GÖRE DAHA BAŞARILI BİR YIL GEÇİRECEĞİZ” ÇUKUROVA ISI PAZARLAMA MÜDÜRÜ OSMAN ÜNLÜ: Pandemi sektörü nasıl etkiledi? Sektörün geçmişten günümüze gelişimini paylaşır mısınız? Türkiye’de radyant ısıtma pazarı- nın geçmişi 1990’lı yılların ilk çeyreğine dayanıyor. Bu sistem, klasik ısıtma sis- temlerinin güçlü bir alternatifi olarak pazara girmiştir. Hem ilk yatırımda hem de işletmede sunduğu avantajlar nede- niyle kısa sürede mağazalar, fabrikalar, depolar, spor salonları, kafe ve resto- ranlar, camiler, müzeler ve daha pek çok alanda işletmeci ve yatırımcıların ilgi odağı haline gelmiştir. Biz de Çukurova Isı olarak 30 yıl önce Türkiye’de rad- yant ısıtma pazarının temellerini atan firmayız. 2020 yılı pandemi nedeniyle bir- çok sektörün kayıp yaşadığı bir yıl oldu. Pandemi sürecinde kapalı tutulan spor salonları, mağazalar, kafeler, restoran- lar ve ertelenen yatırımlar nedeniyle radyant ısıtma pazarında da belirli bir oranda daralma yaşadı. Ancak pan- demi, tüketim alışkanlıklarını ve ihti- yaçları da değiştirdi. Pandemi nede- niyle sosyal vakitlerini bahçelerinde, teraslarında, balkonlarında geçirenler ve kış aylarında yazlıklarında kalmayı

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=