Doğalgaz Dergisi 225. Sayı (Mart-Nisan 2021)

dogalgaz.com.tr HABERLER 18 Doğalgaz / Mart-Nisan 2021 Demirdöküm Yetkili Servisleriyle Dijital Ortamda Bir Araya Geldi İzmir Doğalgaz, Karabağlar’da İkinci Abone Merkezini Açtı D emirDöküm, geleneksel olarak düzenlediği Yetkili Servisler Toplantısı’nı bu yıl koronavirüs pandemisi nedeniyle dijital ortamda gerçekleştirdi. “Dahası DemirDöküm” temasıyla, 250’ye yakın yetkili servi- sin katılımıyla gerçekleşen toplantı, webcast altyapısıyla bir canlı yayın TV programı formatında düzenlendi. CEO’ Alper Avdel ve Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu’nun 2020 yılı iş sonuçları ile 2021 yılı hedef- lerini paylaştığı toplantıda Satış Sonrası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar ise şirketin satış sonrası hizmetler kapsamındaki çalışmalarının sonuçlarını ve gelecek planlarını değerlendirdi. Ekranların sevilen yüzü Kadir Çöp- demir’in sunuculuğunda, 300 m2’lik dev bir sahnede gerçekleştirilen top- lantıda DemirDöküm için geçtiğimiz yılı değerlendiren CEO Alper Avdel, olağanüstü gelişmelerin yaşandığı 2020 yılını kurumsal bağışıklığı yüksek bir aile olarak başarıyla atlattıklarını belirtti. Sunumunda müşterilerin artık markaların sağladığı faydaları görmek ve markalarla bağ kurmak istediğine değinen Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu ise önümüz- deki dönemde takım ruhuyla hareket eden, iş ortakları, müşterisini dinleyen ve empati yapan, çözüm odaklı marka- ların müşterinin tercihi olacağının altını çizdi. Gerçekleştirdiği sunumda şirke- tin satış sonrası hizmetlere yönelik iş sonuçlarını değerlendiren Satış Son- rası Hizmetlerden Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Zeki Kalaycılar, “2020, tüm sektörlerde özellikle satış sonrası hiz- metler için zor bir yıl oldu. Ancak biz DemirDöküm olarak bu süreci başarılı bir şekilde yönettik. Rakamlarla geçti- ğimiz yıla baktığımızda çağrı merkezi- mizde yaklaşık 3 milyon görüşme yap- tığımızı görüyoruz, bu 9 milyon dakika konuşma yapıyor. Çağrı işimizin sadece bir parçası, sahada sunduğumuz hiz- metler ise bir diğer parçası. 2020 yılında 1,1 milyon kez müşterimizin adreslerine gittik. Bunun için 3 milyon 600 bin km yol yaptık, yani dünyanın etrafını 90 kere dolaşmışız. Bu rakamlar pandemi gibi zorlu bir süreç için oldukça başarılı” açıklamasını yaptı. Etkinlikte hedef anlaşması sonuç- larına göre ödül kazanan servisler ile müşteri memnuniyeti alanında 100 puan alan servislerin yanı sıra hizmet satışı konusunda en iyi olan servisler ödüllerine kavuştu. n İ zmir Doğalgaz Karabağlar’da ikici, İzmir genelinde ise 17’inci abone merkezini açtı. İzmir’in en kalabalık ikinci ilçesi Karabağlar’da artan müşteri yoğunluğu ve talepleri göz önüne alan İzmir Doğalgaz, ikinci abone merkezini açtı. Yeni şube Refet Bele Mahallesi Eski İzmir Caddesi No: 310-312/A adresinde hizmet vermeye baş- ladı. İzmir Doğalgaz, İzmirliler’e sunmuş olduğu hizmet kalite- sini artırmak amacıyla çalışmalarını hız kesmeden sürdürüyor. Kısa süre önce Buca’da açılan ikinci abone merkezinin ardından Karabağlar’nın ikinci, İzmir Doğalgaz’ın ise 17’inci abone merkezi hizmet vermeye başladı. Hafta içi açık olan abone merkezinde; abo- nelik, fatura ve taksit öde- meleri, gaz açma ve kapama işlemleri yapılabilecek. Yapı- lan açıklamada, yeni merke- zin Karabağlar’la birlikte ilçe ayrımı yapılmaksızın bütün İzmir’e hizmet vereceği belir- tildi. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=