Doğalgaz Dergisi 227. Sayı (Temmuz-Ağustos 2021)

Doğalgaz / Temmuz-Ağustos 2021 29 dogalgaz.com.tr bir geçmişe sahip olan markalarımızın sektördeki başarısının temel nedeninin, markalarımızı kendi DNA’larına uygun olarak yönetmemiz ve müşterilerimizde yarattığımız yüksek memnuniyet oldu- ğunu düşünüyoruz. Bu yılın başında açıklanan yeni yapılanmanızdan bahseder misiniz? Bu yeni görevinizdeki hedefleriniz nelerdir? 2021 yılının başında müşteri ve piyasa odaklılığımızı daha da gelişti- rerek, daha çevik bir yapıya ulaşma hedefiyle “Müşteri Odaklı Organizasyon Projesi”ni hayata geçirdik. Bu kapsamda tüm adımlarda kanal- larımıza yön veren birimler olan “Satış” ve “Pazarlama” süreçlerinin, dünyadaki yeni trendlere göre geliştirilmesini önceliklendirdik. Vaillant Group Tür- kiye’nin müşteri taleplerine ve pazar koşullarına en etkin şekilde karşılık vermesini hedefleyen “Müşteri Odaklı Organizasyon Projesi” kapsamında, Ocak 2021’de Satış ve Pazarlama fonk- siyonlarımızda bir dizi organizasyonel değişiklikler gerçekleştirdik. Bu yeni yapılanma kapsamında, 2013 yılından bu yana yürüttüğüm DemirDöküm Satış Direktörlüğü’nün ardından; Vaillant, DemirDöküm ve Protherm markalarından sorumlu Vaillant Group Türkiye Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcılığı görevini üstlendim. Dünya çok büyük bir hızla değişiyor. Bu değişimin hızına yetişmek ve önüne geçebilmek başlı başına bir hedef haline geldi. Vaillant ve DemirDöküm, sektöründe ve segment- lerinde öncü markalar. Markalarımızın özellikle dijitalleşme, pazarlama ve satış dünyalarındaki değişime en hızlı şekilde adapte olması ve her zaman bu değişimin bir adım önünde olması gerektiğini düşünüyoruz. Artık dijital kanalların da dünyamıza girmesi ve ile- tişim ile bilgi kanallarının çok açık hale gelmesi, tüketicilerimizle birebir kontak kurmamızı ve onların taleplerini çok ısıtma sektöründe Türkiye’ye hep ilk- leri getirmiş olması, marka bilinirli- ğinde hep en üst sırada yer alması ve Vaillant Group'un Almanya'dan sonra ikinci büyük üretim tesisi olan Bozü- yük fabrikaları ile özellikle ülkemizde kullanıcılarımızın kalbinde çok ayrı bir yere sahip. Türkiye'den dünyanın 52 ülkesine ihracat yapan DemirDöküm, Türkiye gibi lider olduğu pazarların yanı sıra ilk üçte yer aldığı pazarlarda da hızlı yükselişini sürdürüyor. Türkiye iklimlen- dirme sektöründe; kazandan, sobaya, şofbenden termosifona, panel radya- törden kombi ve yoğuşmalı kombiye kadar birçok ürünün ilk olarak satışını ve üretimini gerçekleştiren DemirDöküm, bu anlamda gerçekten çok özel bir yere sahip. Sektöründeki çok önemli marka- ları bünyesinde bulunduran grubumuz, farklı ihtiyaçlara, farklı segmentlere ve farklı beklentilere en uygun çözümleri sunan bir derinliğe sahip olmanın avan- tajını ve sorumluluğunu taşıyor. Köklü

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=