Doğalgaz Dergisi 230. Sayı (Ocak-Şubat 2022)

32 DOĞALGAZ • Ocak-Şubat / 2022 SÖYLEŞİ ( ERP) direktifinin de etkisiyle düşük emisyon oranına sahip ürünler öne çıkmış durumda. Dolayısıyla “Gele- cek İçin Teknoloji” vizyonuyla Gökçe Brulör çatısı altında da öncelikle müş- terilerimize enerji verimliliği sunan ve ilk yatırım maliyetini optimum bir seviyede tutan ürünlerin geliştirilmesi süreçlerine önem vereceğiz. Gökçe Brülör ile ilgili ne gibi yatırımlar, yenilikler planlıyorsunuz? Gökçe Brülör firmamızın 4 ana aksiyon planı var. 1.’si Ar-Ge yatırımı. Stratejik ve ciddi bir Ar-Ge süreci için bütçe oluşturuyoruz. 2.’si pazar yatırımı; bayilerimize, markalarımıza yatırım yapacağız. 3. yatırım alanı servislerimiz; yetkili servislerimizi güç- lendirip, genişletmek, onları eğitmek, dinamizm getirmek gibi bir planımız var. “Müşteri mutluluğu” amacımıza yetkili servislerimizle kenetlenerek ulaşmak istiyoruz.4. yatırım alanımız ise insan kaynakları ve firmamızın kurumsal altyapısı olacaktır. Firma çalışanlarımızla, huzurlu bir paylaşım ile hedeflerimize ulaşmak isteriz. Türkiye’de bir işyerinde ortalama çalışma süresi 3 yıla düştü maalesef. Özel sektörde sirkülasyon çok fazla. Fakat Gökçe firmasının personelinin ortalama çalışma süresi 30 yıl. Per- sonel açısından Gökçe Brülör şanslı bir firma. Rahmetli kurucumuz, Nec- meddin Gökçe beyin çalışanlarıyla kurduğu sadakat ilişkisi bizim için de yol gösterici olacaktır.Biz bundan son- raki süreçte mevcut üstünlüklerimizi koruyarak,insan kaynaklarımıza daha fazla yatırım yaparak; dinamizmi artırmayı hedefliyoruz. Zira dünyada; yapay zeka, e-ticaret, dijitalleşme, çev- rim içi faaliyetler önem kazanıyor. Bu konulara oldukça yakın olan yeni jenerasyon ile hızlıca aksiyon almak istiyoruz. Sürdürülebilirlik bizim çok değer verdiğimiz bir husus. Bunun için de kurumsallaşma, AR-GE ve teknoloji yatırımı önemli. Çünkü bir süre sonra şirketlerde teknolojik ömrün tamam- lanması gibi bir sendrom ortaya çıkı- yor. Yani şirketin ekonomisi, serma- yesi güçlü; ama teknolojisi demode olunca, teknolojik ömrünü tamamla- mış oluyor. Şimdi şirketimizi teknolo- jik açıdan da geliştirmek, gençleştir- mek için adımlar atacağız. Bayilik, servis organizasyonu ile ilgili yapılanma hakkında bilgi verir misiniz? Ülke çapında mevcut bir satış organizasyonumuz var; ancak bu organizasyonu daha da güçlendir- mek ve aynı zamanda ülke dışına da yaymak istiyoruz. Bu yıl en az 5 ülkede satış organizasyonu oluşturma planımız var. Aynı şekilde mevcut ser- vis organizasyonumuzu da geliştir- meyi hedefliyoruz Bizim ürünlerimiz daha çok son müşteriye hitap ediyor. Ürünlerimizin, kazan üreticilerinin ürettiği kazanların ürün portföyünü tamamlayıcı tarafının ağır bastığının farkındayız. Bu nedenle, kazan üre- ticileri ile (tüm kazan imalatçıları ile aynı mesafede kalacak şekilde) güçlü ilişkiler tesis etmek düşüncesindeyiz. Son olarak… Öncelikle siz sektörel medyamıza sektörümüze sundukları kaliteli ve özverili hizmetlerden dolayı teşekkür ederiz. Gerek şahsıma, (önceki giri- şimlerimde)gerekse firmam Gökçe Brülör firmasına, güvenip desteğini esirgemeyen ülkem insanına, müşte- rilerime, geçmişten bu güne, emek- tar ve mesai arkadaşlarımıza, bize inanıp güvenmeleri nedeniyle, sizin aracılığınızla teşekkürlerimi bildiri- rim.Bu güne kadar, bana güvenenlere karşı beni hiç mahcup bırakmayan rabbime de nihayetsiz şükürlerimi iletirim. Yine onların bu güvenmele- rine layık olma gayretinin, en önemli motivasyonumuz olduğunu belirtmek isterim.Rabbimden bize güvenenlerin güvenine layık olarak jübile yapmayı- nasip etmesini dilerim.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=