Doğalgaz Dergisi 235. Sayı (Kasım-Aralık 2022)

16 DOĞALGAZ • Kasım-Aralık / 2022 HABERLER İzocam , İş Güvenliğindeki Başarısını “Safety Diamond” Ödülü ile Taçlandırdı U luslararası arenada gerçekleş- tirilen “EHS Awards”ın kaza- nanları arasında yer alan İzocam, “İş Güvenliği Kültürü Değişimi” kategorisinde “Safety Diamond” ödülüne layık görüldü. “Güvenlik seninle başlar!” sloganıyla gerçekleştirdiği çevre, iş sağlığı ve güvenliği (EHS) çalış- malarını kurumsal işleyişinin ayrılmaz bir parçası haline geti- ren İzocam, bu alandaki başarı- larını uluslararası arenada aldığı ödülle taçlandırdı! İzocam, her yıl Saint-Gobain tarafından organize edilerek uluslararası jürinin seçimle- riyle takdim edilen İş Sağlığı, Güven- liği ve Çevre Ödülleri (EHS Awards) çerçevesinde, “İş Güvenliği Kültürü Değişimi” (Safety Cultural Trans- formation) kategorisinde “Safety Diamond” ödülüne layık görüldü. İzocam’ın ödülü 27 Eylül tarihinde Saint-Gobain CEO’su Benoit Bazin tarafından Paris’te düzenlenen özel bir törenle takdim edildi. “Safety Diamond” ödülünü kazanmaktan büyük bir gurur ve mutluluk duyduklarını dile getiren İzocam Genel Direktörü Murat Savcı, “İzocam ailesinin bir parçası olan tüm ekip arkadaşlarımızın dik- katli ve odaklı çalışmalarının eseri olan bu ödül, benim için de ayrı bir gurur kaynağıdır. Göreve geldiğim ilk günden bu yana yaptığımız çalış- malar, başlattığımız değişim ve dönüşüm, tüm ekip olarak Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği bilincini en üst seviyede tutarak attığımız adımlar, sonuçlarımıza yansımış ve bugün artık Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği risklerimiz geçmiş yıllara kıyasla çok daha düşük seviyelere getirilerek bu güzel sonuç alınmıştır. Bu güzel başarı ve bize layık görülen ödül sebe- biyle tüm görevli arkadaşlarımızı ama özellikle de bu kültür değişi- mini, dikkatli ve özenli çalışma- ları ile gerçekleştiren tüm tesis çalışan- larımızı gönülden tebrik ediyorum. Aldığımız bu ödülün sorumluluğu ile Çevre, İş Sağlığı ve Güvenliği konularında göstermiş olduğumuz gelişmelerin olumlu yönde artmasını sağlamak ve sürdürülebilir bir EHS Kültürü oluşturmak için dikkatli ve özenli çalışmalarımızı daha da güçlü bir şekilde devam ettireceğiz.” diye konuştu. Baymak ’tan Nasıl Tasarruf Edeceğini Düşünenlere Çözüm B aymak, izleyenlerin tebessüm etmesini sağlayan samimi bir reklam kampanyasına daha imza attı. “Pazarlık” adını taşıyan iletişim kampanyasında, tüketicilerin içini ısıtırken cebini rahatlatan Baymak kombilerin verimliliğine atıfta bulu- nuluyor. Baymak Kombi’nin yeni reklam filmi, geçtiğimiz yıl bahar ayında yayına giren Baymak Klima filmin devamı niteliği taşıyor. Evlerine Bay- mak klima taktıran ailenin renkli karakterlerini, “Pazarlık” isimli yeni filmde, doğal gaz sayacını okumak için gelen görevliyle metreküp pazar- lığı yaparak tasarruf etmeye çalışır- ken izliyoruz. Bu komik pazarlığa müdahale eden sevimli sincap Bayki, tasarruf etmenin yolunun Baymak kombi almak olduğunu söyleyerek kış aylarında harcadığı her bir met- reküp doğalgazı hesap eden aileye tasarruf etmenin yolunu gösteriyor. Baymak Kombi iletişim kampanya- sının ikinci bölümünde ise evlerinin sıcak salonunda keyifle oturan baba ile kızı arasında yeni bir pazarlığa tanık oluyoruz. Evin akıllı küçük kızı, Baymak Kombi sayesinde tasarruf eden babasıyla harçlığını artırmak için pazarlığa başlıyor.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=