Doğalgaz Dergisi 235. Sayı (Kasım-Aralık 2022)
26 DOĞALGAZ • Kasım-Aralık / 2022 HABERLER Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetlerde de Sektöre Öncülük Ediyor Y enilikçi ürünleri, müşteri mem- nuniyeti ve çevre odaklı iş stra- tejisiyle iklimlendirme sektörüne yön veren Vaillant Group Türkiye, Satış Sonrası Hizmetler alanında da fark yaratıyor. Mutlu müşteri deneyimine ve dijitalleşmeye büyük önem veren Vaillant Group Türkiye, müşterilerine ürünleriyle sunduğu konforu, Satış Sonrası Hizmetler alanında geliştir- diği projelerle ileriye taşıyor. Müşteri memnuniyetini her zaman ön planda tuttuklarını belirten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, satış sonra- sında da kaliteli bir hizmet ve yüksek konfor yaşatmaya devam ettiklerini söyledi. Dijital Servis Formu Projesi ile tüketicilere servis hizmeti sonrası ser- vis formunu dijital olarak gönderen Vaillant Group Türkiye, böylelikle önemli bir kağıt ve emisyon yayılımı- nın önüne geçerek mar- kalarının çevreye olan katkısını arttırıyor. Vail- lant Servis Self Service Uygulaması ile tüketici- ler Vaillant internet site- sinde bulunan self servis uygulamasına sadece isim ve telefon numarası girerek, cep telefonlarına gelen kod ile adlarına kayıtlı cihaz ve hizmet geçmişlerini görebilme imkanı buluyor. Platform ile ayrıca arıza, bakım randevusu atanabiliyor ve online bakım sözleşmesi alınabi- liyor. Önümüzdeki ay başlayacak olan DemirDöküm Saha Yönetimi Projesi ise yetkili servislerin tüm hiz- met randevularını, CRM üzerinden zaman aralıkları planlamalarını ve yaptıkları planları, çağrı merkezinin de görmesini sağlıyor. Bu sayede ran- devu sonrası tüketiciye daha sağlıklı bilgi veri- lebiliyor. WhatsApp Destek Hattı ve Görüntülü Keşif hizmetleri ile sektörde devrim yarat- tıklarını dile getiren Zeki Kalaycılar “Satış Sonrası Hizmetler alanındaki çalışmala- rımızın kapsamını yıl başında uygulamaya aldığımız Dijital Servis Formu’nun yanı sıra Vaillant Servis Self Service ve DemirDöküm Saha Yönetimi projeleriyle genişletmeye devam edi- yoruz. Dijitalleşme yatırımlarımız sürüyor, bunun sonucunda Vaillant Group Türkiye’nin çağrı merkezi ulaşılabilirliğimiz %97’ye müşterile- rimizin tavsiye oranı %90’a ulaştı” dedi. DemirDöküm 4. İstanbul İç Tesisat Buluşması’nda Oturum Sponsoru Oldu D emirDöküm, sektörün geli- şimi için katma değer yara- tan organizasyonları desteklemeyi sürdürüyor. Doğal gaz sektörünün bugünü ve geleceği için düzenlenen, DemirDöküm’ün oturum sponsoru olarak yer aldığı 4. İstanbul İç Tesisat Buluşma- sı’nda, sektörün önde gelen isimleri geleceğe ışık tutacak gündemleri katılımcılarla paylaştı. Doğal gaz sektörünün önde gelen paydaşlarının katılım gösterdiği 4. İstanbul İç Tesisat Buluşması, Yıl- dız Teknik Üniversitesi Davutpaşa Kongre ve Kültür Merkezi’nde ger- çekleşti. “Doğal Gazın Güvenli ve Verimli Kullanımı” ana başlığında düzenlenen etkinlikte sektörün bugünü konuşulurken geleceğini etkileyecek yeni trendler de masaya yatırıldı. Gerçekleşen buluşmada DemirDöküm, “Verimli Doğal Gaz Kullanımı” başlıklı ilk oturu- mun sponsorluğunu gerçekleştirdi. Oturumda TTMD Genel Sekreteri Kemal Gökay, DOSİDER Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Celalettin Çelik, Makine Mühendisleri Odası İstan- bul Şube Başkanvekili Seyfettin Avcı ve Yıldız Teknik Üniversitesi Genel Sekreteri Ahmet Yük- sel Karahan konuşmacı ola- rak yer aldı. Tüm gün süren etkinlik doğal gaz dağıtım şirketleri, sertifikalı tesisat şirketleri, sektörün önde gelen firmalarının temsilcileri, ürün tedarikçileri ve sektör çalışanları tarafından yoğun ilgi gördü.
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=