Doğalgaz Dergisi 238. Sayı |Enerji ve Çevre 181. Sayı (Mayıs 2023)

HABERLER 17 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Mayıs / 2023 WARMHAUS Frankfurt ISH Fuarı’na Katıldı W armhaus İklimlendirme ve Tesisat Sektörünün önemli fuarlarından ISH Fuarı’na katıldı. Frankfurt’ta 13-17 Mart tarihle- rinde gerçekleşen fuarda, Warmhaus mev- cut ürün gamının yanı sıra 2024 yılında piyasaya sunmayı planladığı ısı pompası ve elektrikli kombiyi de ziyaretçilere tanıttı. Fuar katılımı ile ilgili Warmhaus Genel Müdürü Erdem Ertuna şunları söyledi: “Warmhaus olarak, ISH Frankfurt Messe fuarında uzun yıllardır stratejik olarak yerimizi alıyoruz. Bu sene de dünyanın birçok bölgesinden gelen ziyaretçileri 5 gün boyunca standımızda ağırladık. Ar-Ge eki- bimiz tarafından yapılan ve uluslararası ödüller kazanmış olan ürünlerimizin de yer aldığı standımıza yoğun ilgi gördük. Mev- cut ve potansiyel müşterilerimizle bir araya gelerek önümüzdeki dönem iş birliklerinin detaylarını konuştuk”. n VAILLANT , Self Servis Uygulaması ile Dijitalleşen Hizmetlerine Yenisini Ekliyor Y arını bugünden düşünen Vail- lant, Satış Sonrası Hizmetler sürecindeki müşteri deneyimini Self Servis Uygulaması ile ileriye taşı- yor. Vaillant Türkiye, hayata geçirdiği Self Servis Uygulaması ile kullanıcıla- rının servis hizmetine dijital ortamda da 7/24 kolaylıkla ulaşmasını sağlıyor. Satış Sonrası Hizmetler alanında birçok ilke imza attıklarını belir- ten Vaillant Group Türkiye Satış Sonrası Hizmetler Direktörü Zeki Kalaycılar, “Ürün ve marka kalitemizin ötesinde Satış Sonrası Hizmetlerde de fark yaratıyoruz. Teknolojinin sunduğu avantajları doğru kullanıp müşteri deneyi- mini daha ileriye götürebileceği- miz çalışmalara odaklanıyoruz. Tasarruf, uzun ömür, yüksek sıcaklıkta su konforu ve uzaktan erişim gibi fay- dalar sağlayan ürünlerimizin yanı sıra satış sonrası destek ağı ile de kullanı- cılarımızın yaşam konforunu artırıyo- ruz. Bu alandaki yatırımlarımıza devam edeceğiz” dedi. Self Servis Uygulaması sayesinde kullanıcılar, uygulama alanına giriş yaptıktan sonra; sahip oldukları cihaz- ların model ve seri numarası, adres bilgileri, geçmiş dönem almış olduğu bakım/arıza servisleri, cihaza ait garanti bitiş tarihleri, bakım hakkı gibi bilgi- leri kontrol edebiliyor. Uygulama ile kayıtlı cihazlarına bakım, arıza kaydı oluşturabiliyor, ek garanti sözleşmesi ya da bakım satın alabiliyor. Ayrıca kulla- nıcılar, servis oluşturma sırasında tüm uygun gün ve saat aralıklarını ekranda görüntüleyerek kendile- rine en uygun zaman aralığına servis kaydı oluşturma imkânı buluyor. Vaillant müşterileri, Self Servis uygulamasının sunduğu kolaylıklara Vaillant internet site- sinde bulunan “servis hizmetleri” bölümünden ulaşabiliyorlar. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=