Doğalgaz Dergisi 242. Sayı |Enerji ve Çevre 185. Sayı (Kasım 2023)

8 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Kasım / 2023 HABERLER BAYMAK ’tan Kombi Bakımında “Yetkili Servis” Uyarısı ömrü kısalırken, beklenmedik arıza- larla büyük maliyetler ortaya çıkabilir” diyor. Dikkat edilmesi gereken bir diğer noktanın da kombi bakımı esnasında baca uygunluğu ve sızdırmazlık kont- rollerinin yapılması olduğunu aktaran uzmanlar, tesisat ve radyatörlerin genel temizliğinin de yaklaşık 5 yıl periyotla yapılarak, tortu ve kirlerden arındırıl- ması gerektiğini söylüyor. B aymak, kış sezonu öncesinde ısıtma cihazlarının genel peri- yodik bakımının mutlaka bir yetkili servis aracılığı ile yapılması gerektiğinin altını çizerek, tüketici- leri “Bakım ve arıza için arayan her numaraya güvenmeyin” diyerek uyarı- yor. Baymak uzmanları, cihazın yetkili servisine ulaşmak için ürünle birlikte gelen kullanım kılavuzunda yer alan telefon numaralarının yanı sıra mar- kanın kurumsal web sitesinden ya da https://www.servis.gov.tr/ adresinden yararlanılmasını öneriyor. Bakımı yapılan kombilerin mak- simum verimle çalıştığını ifade eden Baymak uzmanları, bakımı yapılmayan kombilerin can ve mal tehdidine de yol açabileceğine dikkat çekiyor. Her sezon öncesinde kombi bakımını düzenli yap- tırmanın cihazın ve tesisatın ömrünü uzattığını belirten Baymak uzmanları, “Bakımı yapılmayan cihazlar yüksek verimlerde çalışamaz ve kullanılan alanı yeterince ısıtmayabilir. Daha fazla yakıt tüketerek yüksek doğal gaz faturala- rına sebep olur. Kombinin kullanım Yetkili servis nasıl ayırt edilir? Baymak uzmanları yetkili servisi ayırt edebilmek için dikkat edilmesi gerekenleri ise şöyle sıralıyor: • Bakım ya da onarım için eve çağı- rılan kişilerin, yetkili olduklarını gösteren kimlik kartlarını, yetki bel- gelerini talep edin. Belgelerin tah- ribatsız ve güncel olduğuna emin olun. • Gelen kişilerin mesleki yeterlilik belgeleri olup olmadığını sorun. • Gelen kişilerin kurumsal firma anlayışına bağlı olarak kullandıkları araç, kılık kıyafet ve kullandıkları evraklarda firmanın kurumsal logo- sunu taşıyıp taşımadığına dikkat edin. • Fatura veremeyen bir yetkili servis olmaz. İşe başlanmadan mutlaka fatura isteyin. • Ücretli değişen parçaların eskilerini sizlere teslim ederler. • Yetkili servisler tam donanımla çalışır. Gelen kişilere cihaz bakım ve onarımı için evinizden herhangi bir alet veya aygıt vermeyin. n WARMHAUS Yeni Mottosunu SODEX’te Lanse Etti W armhaus iklimlendirme sektörünün en önemli fuarlarından birisi olan ISK-SODEX Fuarına katıldı. Warm- haus, Fuarda Salon 7’de yer alan B02 numaralı standında yurtiçi ve yurtdışı satış, satış sonrası hizmetler ve pazar- lama ekipleri ile ürünleri hakkında ziyaretçileri bilgilendirdi. Warmhaus Fuarda tanıttığı yeni mottosu “Bi Başka Gelecek Mümkün” konsepti kapsamında tasarlattığı stan- dında kendi kapasitesinde dünyanın en küçük kombisi MinerWa ile Ewa, EnerWa, EnerWa Plus ve LaWa kom- mottosu ile önümüzdeki dönemlerde satışa sunacağı ısı pompası ve elektrikli kombi gibi ürünleri de fuar alanında sergiledi. n bileri, ViWa kazan, panel ve dekoratif radyatörler ile akıllı oda termostatı RecoWa gibi farklı ürünlerini ziyaret- çilere tanıttı. Daha az enerji tüketimi, daha yüksek verim sağlayan ürün- leri ile doğa ve insanlık için daha sürdürülebilir bir gelecek hayal eden ve bu çerçevede Ar-Ge çalışmala- rını yürüten War- mhaus “Bi Başka Gelecek Mümkün”

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=