Doğalgaz Dergisi 242. Sayı |Enerji ve Çevre 185. Sayı (Kasım 2023)
6 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Kasım / 2023 HABERLER DemirDöküm, İş Ortaklarına Sektör Trendlerini ve Yenilikleri Aktardı D emirDöküm, iş ortaklarıyla sektöre yön verecek adımları atmaya devam ediyor. 2022 yılında euro bazında yüzde 26 büyüme sağlayarak rekor kıran ve bu yıla da yine aynı bazda yüzde 25 büyüme hede- fiyle başlayan şirket, Bölge Toplantıla- rında iş ortaklarıyla buluştu. İstanbul, Ankara, Adana ve İzmir’de gerçekleş- tirilen toplantılar; Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kaya- oğlu, Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, Satış Direktörü Fırat İrfanoğlu ve Demir- Döküm CFO’su Dr. Hasan M. Eren’in katılımı ile gerçekleşti. DemirDöküm’ün ürün gamındaki yenilikleri, büyüme verileri, kampanya- ları, iletişim stratejileri, müşteri mem- nuniyeti çalışmaları ve satış sonrası hiz- metlerindeki güncellemelerinin yanı sıra sektörün karşılaşabileceği fırsatların paylaşıldığı toplantılara 300’e yakın iş ortağı katıldı. Rekorlar yılı olan 2022’deki perfor- mansı, 2023 yılında da sürdürebilmek amacıyla, tüm süreçlerini geliştirme yönünde önemli yatırımlar yaptıklarını vurgulayan Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu, sek- törde her kesime hitap eden son derece geniş ve rekabetçi bir ürün gamına ulaş- tıklarını ifade etti. İş ortaklarına çevre- lerindeki iş fırsatlarına odaklanmaları için atmaları gereken adımları detaylı bir şekilde paylaşan Kayaoğlu sözlerini şöyle sürdürdü: “Ürünlerimizin yanı sıra tedarik, sevkiyat ve satış sonrası hizmetlerde öncü projeleri hayata geçir- meye devam ediyoruz. Kombi ile bir- likte özellikle ısı pompası gibi yükselen iş alanlarında yeni bir stratejiyle ilerli- yoruz. Hedefimiz açık ve net: Kendi rekorumuzu kırmak.” Erol Kayaoğlu, 7 başlık altında gerçekleştirdiği sunumda, iş yönetimi becerilerini güçlendirme, pazardaki fırsatları keşfetme ve müş- teri ihtiyaçlarını doğru analiz etme gibi alanlarda gereken hazırlıkları yapmanın önemini katılımcılara aktardı. Kaya- oğlu, “Önümüzdeki süreçte hedefle- rinize doğru emin adımlarla ilerlerken çevrenizdeki iş fırsatlarının farkında olmayı ve artan maliyetlerinizin etki- lerini en aza indirmek için stratejiler geliştirmeyi mutlaka önceliklendirin” diye konuştu. Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan, iklim- lendirme ve inşaat sektöründeki 5 yıllık gelişim projeksiyonunu, önümüzdeki 3 yıl içerisinde doğal gaz pazarında beklenen gelişmeleri aktardı. Tüke- tici trendlerine dair detaylı bir sunum yapan Ufuk Atan, DemirDöküm’ün ticari pazarlama faaliyetleri, kampan- yaları, pazarlama iletişim çalışmaları ve dijital iletişimdeki çalışmalarını katı- lımcılarla paylaştı. Dijitalleşme ve yeni nesil yönetim yaklaşımını benimseyen- lerin rekabette bir adım önde olacağını vurgulayan Atan; “Yeniliğe kapalı mar- kalar, bugün daha önce akıllarına dahi gelmeyen rakiplerle karşı karşıya kala- biliyor. Müşteri deneyimi ile yönetim yaklaşımı ve dijitalleşmeyi aynı anda benimseyen kurumlar, rakiplerinden ayrışmaya devam ediyorlar. DemirDö- küm olarak iş ortaklarımız ve müşte- rilerimize yönelik gerçekleştirdiğimiz dönüşümle sektördeki öncülüğümüzü sürdürüyoruz” şeklinde konuştu. Ufuk Atan ayrıca DemirDöküm Akademi tarafından sunulan eğitimler, sonbahar ve kış sezonlarında gerçekleştirilecek kampanyalar ve yeni ürün lansman- larına yönelik detayları iş ortaklarıyla paylaştı. Türkiye ve küresel ölçekteki eko- nomik gelişmelerin ele alındığı etkin- likte, DemirDöküm CFO’su Dr. Hasan Melih Eren, enflasyon baskı- sının kurumlar üzerindeki etkilerini, inşaat, yapı malzemeleri ve iklimlen- dirme sektöründeki dinamikleri ele aldı. Eren, zorlu ekonomik koşullarda alınabilecek önlemleri, risk yönetimi adımlarını ve tüketici taleplerindeki süreci paylaştı. n Genel Müdür Yardımcısı Erol Kayaoğlu Pazarlamadan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı Ufuk Atan
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=