Doğalgaz Dergisi 243. Sayı |Enerji ve Çevre 186. Sayı (Aralık 2023)

8 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Aralık / 2023 HABERLER DAIKIN, Alfa Awards Soğutma Kategorisinde Birincilik Ödülüne Hak Kazandı tarihinde Hilton İstanbul Bomonti Hotel & Conference Center’da ger- çekleştirildi. Sektöre sunduğu birçok patent ve verimliliği yüksek yenilikçi ürünleriyle iklimlendirme sektörüne öncülük eden Daikin’in, üç kez üst üste bu ödüle layık görülmesiyle ilgili duygularını paylaşan Daikin Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Başkanı Hasan Önder: 2022 mali yılını 620 milyon Euro ciro ile kapattık ve doğru- dan yatırımcı olarak Türkiye’de faaliyet göstermeye başladığımız 2011 yılın- T ürkiye’nin önde gelen pazar- lama dergisi Marketing Tür- kiye ve AKADEMETRE Rese- arch and Strategic Planning iş birliğiyle, bu yıl sekizinci kez düzenlenen, müş- terileri için en iyi deneyimi tasarlayan markaların “Customer Brand” olarak ödüllendirildiği ALFA Awards’un kaza- nanları açıklandı. 64 kategoride dağıtılan ödüllerde, iklimlendirme sektörünün öncü mar- kası Daikin, Soğutma Kategorisinde bir kez daha zirveyi kimseye kaptırmadı ve birincilik ödülünün sahibi oldu. Tür- kiye temsili 1.200 kişiyle yüz yüze ger- çekleştirilen görüşmelerin sonucunda Daikin Türkiye, geçmiş yıllarda olduğu gibi bu yılda birincilik ödülünü alarak, üç kez üst üste ödüle layık görüldü. Müşteri deneyimi yönetimindeki başarısıyla sürdürülebilir bir ilişki kuran markaların onurlandırıldığı ALFA Awards Ödül Töreni; 16 Kasım 2023 dan bu yana Euro bazında yüzde 520 büyüme başarısı gösterdik. Tüm bu rakamsal başarıların yanı sıra; müşte- rilerimizin bize duyduğu güven bizim için en büyük ödül. ALFA Awards, Türkiye temsili 1200 kişi ile yüz yüze yapılan görüşmeler sonrası verilen bir ödül. Dolayısıyla bize tüketici için markamızın ne ifade ettiğini anlatıyor. Ürün ve hizmetlerimizi tüketicilerimi- zin beklentileri ve ihtiyaçları doğrultu- sunda şekillendiriyoruz ve tüketicilerin değerlendirmesi sonucu müşteri dene- yiminde bu ödülü üç yıl üst üste almak bizim için gurur kaynağı. Araştırmaya katılan kişilere, araştırmayı düzenleyen Marketing Türkiye ve AKADEMETRE Research and Strategic Planning ekiple- rine ve tümDaikin Türkiye ailesine çok teşekkür ederiz. Bu başarımızı sürdürü- lebilir kılmak için Daikin ailesi olarak çalışmalarımıza devam edeceğiz.“ ifa- delerini kullandı. n ÇUKUROVA ISI, Cumhuriyetin İkinci Yüzyılındaki Vizyonunu Açıkladı Ç ukurova Isı, Cumhuriyetin ikinci yüzyılı için ticari ve sürdürülebilirlik hedeflerini paylaştı. Konuya ilişkin açıklama- larda bulunan Çukurova Isı Pazar- lama Müdürü Osman Ünlü, şirketin ilk yüzyıldaki başarılı çalışmalarına dikkat çekerek, Cumhuriyetin ikinci yüzyılında da liderlik ve sürdürüle- bilirlik vizyonuyla Çukurova Isı’nın güçlü konumunu daha iyi noktalara taşıyacaklarını ifade ederek şunları söy- ledi: “33 yıl önce radyant ısıtma sis- temlerinin; ithalat, pazarlama, satış ve servis hizmetlerini yürütmek amacıyla kurulan şirketimiz, Cumhuriyetin ilk yüz yılında ithalatçı firma kimliğinin yanına imalatçı kimliğini de eklemeyi başardı. Üretmek için 25 yıl önce güçlü bir Ar-Ge ekibi ile çalışmalara başladık. Bugün kendi markalarımız olan GOLDSUN ve SILVERSUN ile radyant ısıtma pazarının lider firması konumuna ulaşmayı başardık. Gebze’de bulunan fabrikamızda, Avrupa stan- dartlarında ürettiğimiz çevreci ısıtma teknolojilerimizi, 50’den fazla ülkeye ihraç ederek Çukurova Isı’nın dünya genelindeki etki alanını genişletmeye devam ediyoruz. Türkiye’de endüstri- yel ısıtmanın lider firması olarak, çevre dostu teknolojilerimiz ile işletmelerin ve sanayicilerin sürdürülebilirlik adım- larını ve yenilenebilir enerji yatırımla- rını destekliyoruz. Cumhuriyetimizin yeni yüzyılında da ülkemizin geleceğine sahip çıkmaya, yüksek teknolojilerle çağı yakalamaya ve gelecek nesillere sür- dürülebilir bir dünya bırakmak için var gücümüzle çalışmaya ve yeni yatırım- larla büyümeye devam edeceğiz”. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=