14 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Temmuz / 2024 HABERLER BOSCH HOME COMFORT’a Brandverse Awards’tan ‘Gümüş’ Ödül İklimlendirme sektöründe dijital marka olmaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdüren Bosch Home Comfort, sosyal medya ve dijitalde en başarılı proje ve markaların değerlendirildiği Brandverse Awards’ta, ‘Veri Analitiği Ödülleri’ alanında ‘İklimlendirme’ kategorisinde Gümüş ödül aldı. İklimlendirme sektöründe Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden biri olan Bosch Home Comfort, Marketing Türkiye ve Boom Sonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’ta, sosyal medya performanslarının veriye dayalı ölçümlendiği Social Brands Sosyal Marka Endeksine göre, ‘İklimlendirme’ kategorisinde ‘Gümüş’ ödül almaya hak kazandı. Bosch Home Comfort, Facebook, Instagram ve X hesaplarında uyguladığı iletişim stratejisi, yüksek takipçi sayısı ve düzenli takipçi artışı, sektörde ayrışan özgün konseptleri, zengin içerikleri ve yaratıcı kurgularıyla elde ettiği etkileşimle bu ödüle layık görüldü. Bosch Home Comfort’a Brandverse Awards’tan ‘Gümüş’ Ödül İklimlendirme sektöründe dijital marka olmaya yönelik çalışmalarını aralıksız sürdüren Bosch Home Comfort, sosyal medya ve dijitalde en başarılı proje ve markaların değerlendirildiği Brandverse Awards’ta, ‘Veri Analitiği Ödülleri’ alanında ‘İklimlendirme’ kategorisinde Gümüş ödül aldı. İklimlendirme sektöründe Türkiye’nin önde gelen şirketlerinden biri olan Bosch Home Comfort, Marketing Türkiye ve Boom Sonar iş birliğiyle gerçekleştirilen Brandverse Awards’ta, sosyal medya performanslarının veriye dayalı ölçümlendiği Social Brands Sosyal Marka Endeksine göre, ‘İklimlendirme’ kategorisinde ‘Gümüş’ ödül almaya hak kazandı. Bosch Home Comfort, Facebook, Instagram ve X hesaplarında uyguladığı iletişim stratejisi, yüksek takipçi sayısı ve düzenli takipçi artışı, sektörde ayrışan özgün konseptleri, zengin içerikleri ve yaratıcı kurgularıyla elde ettiği etkileşimle bu ödüle layık görüldü. n WARMHAUS Ürün Kılavuzlarını Dijitale Taşıdı “Bi’ Başka Gelecek Mümkün” mottosu ile sürdürülebilir bir gelecek sağlamak hedefiyle çalışan Warmhaus, bu ilke doğrultusunda ürün kılavuzları ile ilgili tüm basılı malzemelerini dijitale taşıyarak, karbon ayak izini azaltmak için önemli bir adım attı. Daha az enerji tüketimi, daha yüksek verim sağlayan ürünleri ile doğa ve insanlık için daha sürdürülebilir bir gelecek sağlayabilmek amacıyla çalışmalarını yürüten Warmhaus, bu amaç doğrultusunda iş süreçlerinde bir yeniliğe daha imza attı. Warmhaus tüm basılı ürün kullanım kılavuzlarını dijital ortama taşıdı. Yurtdışında 40’tan fazla ülkeye ihracat yapan Warmhaus 14 kadar farklı dilde üretilen ürün kullanım kılavuzlarının tamamını dijitale geçirdi. Tüketicilerin ve iş ortaklarının ürünlerin üzerinde yer alan QR kod ile kolayca ulaşabildikleri dijital ürün kılavuzları ile şirket kağıt ve kargo kullanımını da ortadan kaldırarak karbon ayak izinin azaltılmasına yardımcı oluyor. Uçtan Uca Dijitalleşme Warmhaus günümüzün teknoloji trendleri, tüketiciler ve iş ortaklarından gelen talepler doğrultusunda dijitalleşme konusunda da önemli adımlar atmıştı. Üretimden ürünün müşteriye teslimatına teslimattan satış sonrası hizmetlere kadar bütün süreçleri entegre etmek ve uçtan uca dijitalleşmeyi sağlamak için yatırımlarını sürdüren Warmhaus, 2025 yılında tüm süreçlerini dijitalleşmesini hedefliyor. n
RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=