Doğalgaz Dergisi 251. Sayı | Enerji ve Çevre 194. Sayı (Aralık 2024)

8 DOĞALGAZ VE ENERJİ • Aralık / 2024 HABERLER BAYMAK Yeni Garanti Kampanyasını 3D Açık Hava Reklamı ile Duyurdu BUDERUS, İş Ortaklarıyla Portekiz’de Geleceği Konuştu Enerji dönüşümünde lider markalardan Baymak; tüketicilere güçlü kombi garanti süresi kampanyasını duyurduğu yeni dijital reklam kampanyası ile ilgi çekti. İstanbul’da Kadıköy vapur iskelesi girişinde yer alan 3D reklam çalışmasında, Baymak’ın sevimli maskotu Bayki hem 29 Ekim Cumhuriyet Bayramı’nı kutladı hem de uzun garanti süresi kampanyasını kaçırmayın mesajı verdi. İklimlendirme sektörünün güçlü markası Baymak; ileri teknoloji ürünleri ve tüketici memnuniyetini odağına alan uygulamalarıyla öne çıkıyor. Kış aylarına girdiğimiz bugünlerde kullanıcılara sunduğu tasarruflu ve verimli tam yoğuşmalı kombilerinde, ek garanti süresiyle de fark yaratan Baymak’ın kampanyasını duyurduğu yaratıcı 3D reklamda sevimli maskot Bayki, “Vapura yetişmek için acele et… Ama Baymak Kombi Garantisine Yetişmek için aceleye gerek yok! En uzuuuun garanti Baymak kombilerde.” sloganıyla yolcuları karşıladı. Baymak 3D reklamı, şehrin kalbinde yer alan Kadıköy’deki vapur iskelesinde ilgiyle karşılandı. Eylül- Aralık ayları arasında devam eden iletişim kampanyasıyla birlikte, Baymak Lunatec marka kombiler için 7 yıl, Baymak Duotec marka kombiler için ise 5 yıl garanti fırsatı duyuruldu. Ekim ayında başlayan dijital açık hava reklamları, 4 hafta süresince İstanbul’un farklı noktalarında yer alacak. Ayrıca, bu kampanyasını Baymak, İzmir, Antalya, Konya, Eskişehir ve Van’da da açık hava reklamları ile destekliyor. n Buderus, iş ortaklarıyla Portekiz Averio fabrikasında düzenlediği toplantıda 2024 yılını değerlendirdi ve gelecek stratejilerini paylaştı. Toplantıda sürdürülebilirlik vizyonunun önemli bir parçası olan Mavi Gezegen projesi de ele alındı. Buderus, Bosch Home Comfort Group’un Avrupa’daki en önemli üretim merkezlerinden biri olan Portekiz Averio fabrikasında Ticari Isıtma ürünleri iş ortaklarıyla bir araya geldi. Türkiye’den toplam 26 kişilik bir ekibin katıldığı toplantıda, iş birliğini güçlendirme, 2024 yılının değerlendirmesi ve gelecek stratejilerini belirleme hedefleri doğrultusunda önemli görüşmeler gerçekleştirildi. Toplantı boyunca Buderus’un Ticari Isıtma kategorisindeki varlığı, güçlü performansı, hedefleri ve yol haritası ele alınırken ayrıca, Buderus’un sürdürülebilirlik vizyonunun bir parçası olan Mavi Gezegen projesinin önemi ve bu doğrultuda alınan aksiyonlar da iş ortaklarıyla paylaşıldı. İklim değişikliğiyle mücadelede daha fazla sorumluluk üstlenmeyi ve çevre bilinci oluşturmayı hedefleyen önemli bir sosyal sorumluluk girişimi olarak dikkat çeken Mavi Gezegen projesi Buderus’un hem çevresel hem de sosyal sürdürülebilirliğe olan bağlılığını ortaya koyuyor. Proje kapsamında çocuklardan yetişkinlere kadar geniş bir kitleyi çevresel farkındalığa teşvik eden çeşitli etkinlikler ve içerikler sunuluyor. Bosch Home Comfort Group Türkiye, Ortadoğu, Kafkasya ve Orta Asya Satış Genel Müdürü Kıvanç Arman’ın da katıldığı toplantı Buderus’un yenilikçi çözümlerle sektördeki liderliğini güçlendirme ve sürdürülebilir bir geleceğe katkıda bulunma misyonunun bir göstergesi olurken, iş ortaklarıyla birlikte belirlenen stratejik planlar, sektöre yön verecek önemli adımlar için ortak bir zemin oluşturdu. n

RkJQdWJsaXNoZXIy MTcyMTY=